fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנוסע המתמיד איתן קיסרי כבש גם את גאורגיה

עובד מפעל התעשייה הצבאית בעיר ואשתו עדי נוהגים לחרוש את כל רחבי הגלובוס בחופשות המתוקשרות שלהם. הפעם הם חרשו את גאורגיה ונהנו מכל רגע
כבשו את גאורגיה. עדי ואיתן קיסרי (צילום באדיבות המצולמים)
כבשו את גאורגיה. עדי ואיתן קיסרי (צילום באדיבות המצולמים)

*"הנוסע המתמיד" איתן קיסרי מנוף הגליל, עובד מפעל התעשייה הצבאית בעיר ואשתו עדי נוהגים לחרוש את כל רחבי הגלובוס בחופשות המתוקשרות שלהם. השבוע שבו השניים מחופשה בערבות גאורגיה, אותה חרשו לאורכה ולרוחבה. הצטרפו החברים יעקב ומלאני סויסה. היה מדהים.

*ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הציונות הדתית) לקח פסק זמן מהמרוץ לקראת הבחירות לנופש עם בני משפחתו וילדיו בחוף סוסיתא בכינרת. אייל כהן, מנהל החוף שוחח איתו ודאג למשפחה, כבר מאתמול, אך לא זיהה את הח"כ, שלא ביקש שום הטבה או יחס מיוחד. רק כשנאמר למנהל החוף כהן כי זהו ח"כ ואייל ניגש להתנצל שלא זיהה אותו. סמוטריץ' שמח שזה היחס הטוב שמקבל כל נופש בחוף, הודה וברך את כהן.

*מצילי חוף כפר הנופש עין גב- חגי פלג וברק יעקובי, שמחו לפגוש בין הנופשים בחוף את הסטנדאפיסט ניקי גולדשטיין שהגיע לחופשה בכפר הנופש עין גב וליהנות מהכינרת המלאה. היו צחוקים. ברור!

*חופית בוברמן המקסימה, מצוות המסבירנים של איגוד ערים כינרת, עברה מרמת גן לאפיקים עקב הלימודים ותבלה את הקיץ כמו שאר המסבירנים, סטודנטים בחופשה, העורכים סיורים בחופי האיגוד השקטים, בין הנופשים ומסבירים על חשיבות השמירה על ניקיון החופים והמים ומחלקים שקיות אשפה.

*הצוות אף מעודד את הנופשים להחליף "שרוולי" כוסות חד פעמיות בכוסות רב פעמיות, מתנה מהאיגוד, מאחר והכלים החד פעמיים עפים עם הרוח ומזהמים את מי הכינרת ופוגעים בחי ובצומח במים ובחוף וגם אינם מתכלים שנים רבות.

קיץ קצבי

*משפחות רבות חגגו ב'ערב קאנטרי-רוק' בנמל עין גב על שפת הכינרת ונהנו מיריד אמנים בגלריית אנתתא, עמדת צילום, תחרויות, יריד אמריקאי וריקודי בוקרים לכל המשפחה.

*המבוגרים נהנו עם רדת החשכה מבירה קרה, תפריט קייצי ב'מפגש הדייגים', פוד טראקים- המבורגר, פלאפל ומתוקים ולסיום מופע קאנטרי של DanDana ולהקת 'גרובסקי סטנדרט' וריקודים. שימו לב לפרסומים כי בתיירות עין גב מפיקים עבורכם ערבי קיץ נהדרים נוספים. גם שמרית ברזילי מנהלת שיווק תיירות עין גב, הגיעה עם בתה מאיה בת ה-6.

שמרית ברזילי ובתה מאיה (צילום תקשורות)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות