fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החיים הטובים במקסיקו של זיו אטיאס מנוף הגליל

נמצא בטיול הגדול של אחרי הצבא ולא עושה סימנים של חזרה. ההורים לודינקה ואיציק טלוויזיה, משתגעים מגעגועים. מתי יחזור התכשיט הביתה?
טוב לו במסיקו. זיו אטיאס (צילום עצמי)
טוב לו במסיקו. זיו אטיאס (צילום עצמי)

*זיו אטיאס מנוף הגליל, נמצא כבר מספר חודשים במקסיקו בטיול הגדול של אחרי הצבא ולא עושה סימנים של חזרה. החבר'ה מהארץ אפילו שכרו… אי שלם. לחיי החיים הטובים.

*אגב, אם אתם שואלים, ההורים של זיו, לודינקה ואיציק טלוויזיה, משתגעים מגעגועים. מתי יחזור התכשיט הביתה?

*אפרופו איציק טלוויזיה. אתמול הוא חגג יום הולדת בלי יותר מדי רעש וחגיגות בגלל הקורונה המשתוללת. עכשיו רשמית הוא טלוויזיה HD. מזל טוב טלוויזיה.

*מזל טוב למתנדבת אילנית קליינרמן, יו"ר וועד ההורים בנוף הגליל ויו"ר ויצו לשעבר, שחגגה השבוע יום הולדת עם המון פירות יבשים, כיאה לט"ו בשבט.

התפנק לו במרחצאות

*דיויד עזרן, איש הצפון, יליד חצור ומגיש פינת המלצות ותיירות בתוכנית הבוקר "פותחים יום" ברשת 13, נשלח לאתר המרחצאות חמת גדר, לסקר תיירות חורף במיטבה, בימים הקרים שפוקדים אותנו, אין מקום מתאים יותר לבילוי במי המרחצאות החמים. במהלך השידור נפגש עזרן עם אריה אטיאס מנכ"ל האתר.

*במזג אוויר מושלם, צוות תיירות עין גב, בראשותו של המנכ"ל חיים סתתיהו, חגג ט"ו בשבט על הר סוסיתא עם פירות טריים, פירות יבשים ויין, שמע הסברים והתרשם מיופיו של האתר.

התחממו בחמת גדר (צילום תקשורות)
התחממו בחמת גדר (צילום תקשורות)

ראו לבן בעיניים

*שלג, שוקולד, ושוקו חם בקיבוץ עין זיוון השוקולטיירית קרינה צ'פלינסקי מ'דה קרינה' נהנתה אתמול משוקולד 'הר חרמון' ושוקו חם, בשלג שנערם בקיבוץ עין זיוון, כשבחוץ 2 מעלות צלזיוס בלבד.

*ועדיין בשלג של רמת הגולן: עדי גולן מנהלת שיווק יקב 'בהט' אומרת: "הקור משביח את כרמי היין שזקוקים להרבה מנות קור המהוות את התנאים האידיאליים לגידול הכרמים".

*הדבוראי מור קיאלי מ'מכוורת קיאלי' בקיבוץ עין זיוון בצפון רמת הגולן, ובתו גאיה קיאלי (7) קמו ליום מושלג, "קמנו בהתרגשות לבוקר לבן, גאיה רצה מיד לשחק בשלג, לבדוק את הכוורות, ולקטוף לימונים מהעץ המושלג. השלג כבר נערם על הכוורות, אני והדבוראים בצפון רמת הגולן ובירושלים נערכנו למנות השלג מבעוד מועד, ומקווים שהגשמים הרבים יבטיחו את פריחות האביב והקיץ", אמר קיאלי

מור וקאיה גיאלי בגולן צילום עצמי
מור וקאיה גיאלי בגולן צילום עצמי
יין ושלג. עדי גולן צילום עצמי
יין ושלג. עדי גולן צילום עצמי

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות