fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בניחוח נוסטלגי

איש העסקים המקומי והדובר המוערך של הפועל עפולה לשעבר, יאיר גיסר, נצפה עם גיל גבע, הבעלים של חברת בנייה הגדולה תדהר* רכילות לעוד שבת של קורונה
סחבקים. מלול וברנר (צילום עצמי)
סחבקים. מלול וברנר (צילום עצמי)

*יו"ר דירקטוריון המרכזים הקהילתיים בעפולה, עורך הדין המוערך אלי מלול,  שמח לפגוש השבוע חבר מהעבר, העיתונאי המוערך לשעבר דני ברנר. השניים ישבו על כוס קפה והעלו נשכחות מהימים היפים של פעם.

*איש העסקים המקומי והדובר המוערך של הפועל עפולה לשעבר, יאיר גיסר, נצפה השבוע עם גיל גבע, הבעלים של חברת הבנייה הגדולה תדהר.. תוכן הפגישה נותר חסוי בשלב זה… נגלה רק שגבע וגיסר הם קרובי משפחה.

*הבית שאני, אשר בן שבו, נראה מותש בתום מסיבת יום הולדת סופרייז, שערכה לו המשפחה במסעדה בעפולה. מזל טוב.

*המוסיקאי העפולאי המוערך, חן הררי, זכה השבוע לרגעים של נחת, כאשר חניך שלו מהעבר, זוהר זכרוב, זכה במקום הראשון בגמר בית הספר למוסיקה. כבוד.

*Iמלכת היופי של בית שאן והעמק, נראתה מיליון דולר באירוע משפחתי. פעם יפה, תמיד יפה. כל מילה מיותרת.

*קבוצת מועדון 'רצי רמת הגולן', לקחה פסק זמן מהאימונים היומיומיים, לטובת הרמת כוסית לראש השנה, עם ארוחת בשרים מושבחים וקריוקי. מנהלי הקבוצה חגי פלג, מנהל תחנת הצלה כפר הנופש עין גב ודברת בית-און, חילקו לחברי הקבוצה מארזי שי לחג מתנת יקבי רמת הגולן.

*Iהזמר המיתולוגי מחבורת הכרם, רמי דנוך ובנו הזמר רונן לא מוותרים על חיבוק אוהב לחבר העפולאי ניסים חייט. נייס.

השתיקה יפה

*איש העסקים והיהלומן העפולאי, ירון פארי,  השתתף השבוע בוועידת אנשי עסקים בינלאומית. שאין להרחיב עליה בשלב זה והשתיקה יפה לה. צפו להפתעות בקרוב מאוד.

ועידה חשאית. ירון פארי (צילום עצמי)
ועידה חשאית. ירון פארי (צילום עצמי)

*קפטן הפועל עפולה נתנאל גולדמן והאישה שובל, חגגו בסופ״ש שעבר יום הולדת שנה לביתם הבכורה מיאל ולרגל המאורע התפנקו בצימר בצפון ביחד עם הנסיכה. מזל טוב.

*נדב וייס ודני יעקבי ממשרד התיווך ״העמק נכסים״ בעפולה הם לא פחות ממקצוענים והשבוע הם תועדו מצלמים עם רחפן נכס מסחרי למכירה במרכז העיר עפולה.

*נבו אמסלם מ'אמסלם מוצרי חשמל' בעפולה,  כרע ברך למרגלות הכותל והציע לבחירת ליבו מורן דנן להינשא. למודאגים שביניכם, היא אמרה כן … מי שהיה נרגש במיוחד זה אבא רוברט.  שיהיה במזל טוב.

*מנכ"ל בן בטחון משה פסטל,  הגיע במיוחד לעפולה לברך את צוות המאבטחים של בן בטחון בראשותו של מר בטחון אבי אמויאל. פסטל ניפגש עם קב"ט מוסדות החינוך איתי שלמה.

*מחלקת הוידיאו במשרד היח"צ של אופיר שפיגל, דילגה בין שלל לקוחות המשרד, על מנת להספיק להפיק ולצלם סרטוני ברכות לשנה החדשה.

יופי מקומי. עדן רז (צילום עצמי)
יופי מקומי. עדן רז (צילום עצמי)

*היפיפיה העפולאית עדן רז, מציגה בגאווה את קולקציית הקיץ מבית חנות האופנה העפולאית פאשניסטה. יש למה לצפות.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות