fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אשת העסקים רחלי קבסה לא נחה על זרי הדפנה גם בימי הסגר

למדור נודע שרחלי חתמה על חוזה עם אנשי עסקים מעבר לים, חלקם מוכרים ומפתיעים ביותר * אז אל תופתעו אם רחלי תצא מהסגר מחוזקת אפילו יותר
עסקים חובקי עולם. קבסה (צילום באדיבות רחלי קבסה
עסקים חובקי עולם. קבסה (צילום באדיבות רחלי קבסה

*אשת העסקים הבית שאנית היפה והמצליחה, רחלי קבסה, לא קופאת על השמרים גם בימי הסגר שנפלו עלינו. למדור נודע שרחלי חתמה על חוזה עם אנשי עסקים מעבר לים, חלקם מוכרים ומפתיעים ביותר. אומרים שמי שטורח בערב שבת אוכל בשבת, אז אל תופתעו אם רחלי תצא מהסגר מחוזקת אפילו יותר.

*נורית ומשה (פוצו) דוד מנוף הגליל, חוגגים בדיוק היום יום הולדת לבתם הבכורה, הילה שמה. הילה דוד. החגיגה הגדולה תהיה אחרי הסגר, ככה מבטיח אבא פוצו… מזל טוב חברים.

*סמסתם כבר מברוק ענק לנהוראי עמר מעפולה, לרגל הצטרפותו למשפחת משמר הגבול? זה הזמן לאחל לנהוראי הצלחה עצומה ובעיקר שישוב בשלום למשפחתו האוהבת.

*גל וסהר אלוש, ההורים המאושרים של אריאל המקסימה, חגגו בשני השבוע את היכנסו של בנם האהוב בבריתו של אברהם אבינו בבית הכנסת ע"ש אלי כהן. הסבא והסבתא אשר ויפה לא הפסיקו להתרגש. מזל טוב.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות