הפועל נוף הגליל קולטת עלייה. בקבוצה הוחתם החלוץ היהודי מאוסטרליה, ירדן (ג'ורדן) סוויבל, שיצא למחנה אימונים עם מ. ס. אשדוד בסלובניה, משם הדרך להפועל נוף הגליל הייתה קצרה. הוא נבחן במשחק האימון נגד בני ריינה, השאיר רושם טוב על המאמן שלומי דורה והוחתם. סוויבל יהיה ללא ספק תוסת כוח משמעותית להתקפת היורדת מליגת העל.

מיד כשהגיע לנוף הגליל ביקש ממנהל הקבוצה, שרון סויסה, את החולצה מספר 13. "זה מספר המזל שלי, נולדתי ב-13 באפריל. נכון שיש כאלה שמאמינים שזה מספר רע, אבל עבורי זה מספר מזל", הוא מסביר.

הוא יליד העיר סידני באוסטרליה, בן 23, ששיחק ב- SYDNEY FC  מהליגה הראשונה באוסטרליה בין השנים 2017-21. בעונה שעברה שיחק בקבוצת WESTERN SIDNEY, אף היא מהליגה הראשונה. "הגעתי לישראל לשחק כדורגל. זו הזדמנות מצוינת עבורי לשחק במקום מיוחד ולשדרג לעצמי את הקריירה".

ההורים שלו בסידני התרגשו מאוד מהחלטתו להגיע לישראל. "הם יודעים שכאן אני יכול להתקדם בקריירה שלי", מסביר החלוץ, שקרובי משפחתו מתגוררים ברמת אביב.

עם גוטי באימון (צילום מאור בכר)
עם גוטי באימון (צילום מאור בכר)

-איך התאקלמת בנוף הגליל?

"זה מקום נחמד, פגשתי אנשים מדהימים, שעושים ככל יכולתם כדי לעזור לי להתאקלם מאז הגעתי".

לג'ורדן יש אחות בוגרת, קארה שמה, המתגוררת עם בעלה באוקלהומה, ארצות הברית. בעבר התגוררה מספר שנים בתל אביב. "היא מדריכה אותי בכל הקשור בישראל, יש לה ניסיון כי היא גרה כאן". באוסטרליה השאיר גם את החברה שלו, קאיילה, שעשויה להגיע עם אימו לביקור בעוד מספר שבועות. "אני מצפה להן בכיליון עיניים, לא ראיתי אותן כבר חודש שלם".

-למה לא חתמת באשדוד?

"דווקא הלך לי טוב שם, אבל הם העדיפו להחתים חלוצים אחרים, זו החלטה שלהם ואין לי מה לעשות. מכבד את ההחלטה שלהם".

מאוסטרליה באהבה. ג'ורדן סוויבל (צילום מאור בכר)