fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שוער העבר דודו אוואט מתפעל מאצטדיון גרין בנוף הגליל

"הייתי בכל האצטדיונים היפים והטובים בארץ ובעולם, שיחקתי בחלק גדול מהם כך שאני יכול להשוות ולהגיד לך בעין מקצועית לגמרי שהאצטדיון החדש של נוף הגליל הוא ברמה גבוהה מאוד ובהחלט ראוי למשחקים בינלאומיים"
אצטדיון גרין | המראה החדש של האצטדיון (צילום יצחק סולומון)
אצטדיון גרין | המראה החדש של האצטדיון (צילום יצחק סולומון)

חוות הדעת המקצועית של שחקן עבר ברמה של דודו אוואט והוכתר כאחד השוערים הגדולים שהיו בישראל ושעשה קריירה מרשימה גם בספרד מול מסי ורונלדו,  נתנה השבוע רוח גבית לראש העיר של נוף הגליל, רונן פלוט, שמוביל את מהלך ההקמה מחדש של אצטדיון "גרין" והתאמתו לליגת העל.

אצטדיון גרין עתיד להפוך ללא ספק לאצטדיון מספר 1 באזור ויהיה לדעת אנשי מקצוע האצטדיון הכי איכותי בעמק.

פלוט הוציא לפועל את הפרויקט הגרנדיוזי כנגד כל הסיכויים, לאחר שהצליח לגייס תקציבי עתק ממשרדי ממשלה וגופים ציבוריים.

פלוט רתם את ההתאחדות  לכדורגל והעומדים בראשה לחתום על הסכם שיתוף פעולה, שיניב הכנסות לקופת האצטדיון ולראשונה יפעיל מרכז למצוינות  אזורי בכדורגל לילדים ולנוער.

השוער הלאומי לשעבר דודו אוואט, שנולד, גדל והתחנך בנוף הגליל ואף שיחק שנים רבות בליגה הספרדית הראשונה, ביקר ביום שני השבוע במתחם האצטדיון מלווה במנכ"ל קבוצת הכדורגל,  גיל ברעם, שערך לו סיור במתקן.

"הוא  הסתכל ימינה ושמאלה ולא האמין למראה עיניו", תיאר  ברעם את התגובה הראשונה של אוואט למראה המגרש והאצטדיון החדש  שעל יסודותיו גם החל את  הקריירה שלו לפני למעלה מ- 30 שנה.

מחמאות. פלוט ואוואט (צילום עצמי)
מחמאות. פלוט ואוואט (צילום עצמי)

דודו אווט הודה: "הופתעתי"

"האמת? הופתעתי", הודה אוואט, שהגיע מלווה בשותפו העסקי, "אני רגיל שמדברים על שיפוץ של מגרשים, אבל לא באמת עושים ובטח לא בזמן כל כך קצר. אני מכיר את האצטדיון הזה מימי ילדותי, שיחקתי בו כשהעיר הייתה נצרת עילית ואני מכיר כל סנטימטר בו, המהפך שהתחולל כאן הוא פשוט אדיר, נכנסתי לחדרי ההלבשה החדשים ותאמינו לי: הם לא פחות מושקעים מאשר במגרשים הגדולים בעולם", אמר שוער העבר

אווט פירט: "יש כאן את כל התנאים הגבוהים ביותר למשחקי כדורגל ברמה הגבוהה ביותר וזה מחמם לי את הלב כי נוף הגליל היא קודם ולפני הכול העיר שלי. תמיד יהיה לעיר הזאת מקום חם אצלי בלב ואני תמיד אהיה מחובר אליה", אמר אוואט ולא הסתיר את התרגשותו מהביקור.

בסיום הסיור באצטדיון הגיעו דודו אוואט ושותפו ברוכי שלף,  יחד עם מנכ"ל הפועל נוף הגליל, גיל ברעם ללשכתו של ראש העיר, רונן פלוט, כדי לספר לו על התרשמותו מהאצטדיון החדש.

"היית בכל האצטדיונים הגדולים והמפוארים בעולם בהם 'סנטיאגו ברנבאו' של ריאל מדריד ו'קאמפ נואו, של ברצלונה, ואני יכול להגיד לך שיש לך אצטדיון ראוי שעומד בקנה מידה אירופאי, זהו הישג אדיר לעיר כמו נוף הגליל והתושבים יכולים להתגאות בו".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות