fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"רק תביאו ת'דרבי"

זו הסיסמה שניסה מאמן הפועל נוף הגליל, ירון הוכנבוים, להטביע בחניכו, לפני הדרבי נגד השכנה מעפולה שהתקיים אמש בגרין * וזה הצליח לו בגדול * ניצחון 1-2 (שערים גיא דיין ומתיאוס לימה) הגדילו את הפער בצמרת
על השולחנות. מלול, דיין ובלילתי חוגגים ניצחון יקר .(צילום יצחק סולומון)

לא נכנסנו טוב למשחק, הגענו למשחק רק בדקה ה- 30, יש לנו שחקנים קצת פצועים, צריך להגיד להם מילה טובה על כך שהם בכלל עולים לשחק ומקריבים מעצמם ומגופם לטובת המועדון,  גאה בכולם, היה משחק קשה, הכי חשוב כמובן זה שניצחנו", סיכם מאמן מוליכת הטבלת הליגה הלאומית הגאה ירון הוכנבוים, את הניצחון החשוב אמש בדרבי 1-2 על השכנה הפועל עפולה

מאמן ירון הוכנבוים דאג לתלות שלט ביציע ממול עליו נכתב: "רק תביאו ת'דרבי". המטרה שלו הייתה שכל שחקן שעולה למגרש הדבר הראשון שיראה זה את השלט, ויקלוט את חשיבות המשחק.

האמת היא שהוכנבוים לא היה צריך להסביר לשחקניו את חשיבות המשחק, שכן הם הבינו בעצמם. הם עלו חדורי מוטיבציה, נחושים וממוקדי מטרה ולמרות שלא הציגו כדורגל גדול, ידעו לנצח, להשאיר את הנקודות בבית ולקחת את מלוא הקופה.

לאט לאט אבל בטוח הופך החלוץ הברזילאי מתיאוס לימה למנייה בטוחה בהתקפה של נוף הגליל. נגד הפועל עפולה הוא כבש את שערו החמישי העונה. לימה: "הביאו אותי בשביל לכבוש שערים ואני שמח שאני מצליח עם המון עזרה מהחברים שלי" הוא אומר.

הלכו 1000 שקל? העיקר הניצחון

השוער שגיא מלול ספג שער בתוספת זמן וכלל וכלל לא נראה עצוב שהפסיד בונוס של 1000 שקל על רשת נקייה, לאחר 5 משחקים רצופים בהם ששמר על רשת נקייה ולא ספג. "הכל לטובה, הכי חשוב זה שניצחנו את המשחק", אמר בסיום וחגג בחדר ההלבשה עם חבריו.

הברזילאי פדרו פטראצי זוכה למחמאות רבות מאז נכנס לנעליו של הבלם ליעד אלמליח. פטראצי הוא אחד האחראים לרצף המשחקים בהם שמרה הקבוצה על רשת נקייה והביא למחשבה בקרב הצוות המקצועי… להמשיך איתו כבלם ולהחזיר את ליעד אלמליח המחלים לעמדת הקישור. לפני המשחק דאג פדרו לשדר אופטימיות: "משחק חשוב,  חייבים לנצח, אנחנו ננצח", אמר בסיום: "זה ניצחון חשוב. היה חשוב למועדון לנצח את הפועל עפולה ולא רק בגלל 3 הנקודות"….

בסיום המשחק בחדר ההלבשה ולצלילי רמקולים מחרישי אוזניים, השתוללו השחקנים על השולחנות ושרו: "אין עוד מלבדו".

מניה בטוחה. מתיאוס לימה מול ערן אזרד אמש בדרבי (צילום חגאג רחאל)
מניה בטוחה. מתיאוס לימה מול ערן אזרד אמש בדרבי (צילום חגאג רחאל)

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות