fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רומן זולו: "אנחנו מגיעים למשחק קשה מאוד"

מאמן הפועל עפולה, דרוך לקראת המשחק מול בית״ר ת״א בת ים שצפוי להתקיים מחר. אלון בוזורגי ייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים
מאמן הפועל עפולה רומן זולו. צילום: מאור בכר
רומן זולו. צילום: מאור בכר

לאחר כחודש של סגר, מדינת ישראל עשתה הבוקר את צעדיה הראשונים לקראת החזרה לשגרה ויחד איתה גם הליגה הלאומית צפויה לחזור מחר (שני) מפגרה כפויה עם הפועל עפולה שתארח בביתה את בית"ר תל אביב בת-ים.

בעפולה, המדורגת במקום ה-10, שבע נקודות מהקו האדום, רוצים להמשיך ביכולת הטובה בה שיחקו טרום הפגרה. בארבעת המשחקים האחרונים בליגה, ניצחה הקבוצה מבירת העמק פעמיים ורשמה תוצאת תיקו והפסד אחת.

מאידך, האורחת המדורגת במקום החמישי, מרחק של חמש נקודות בלבד מהמקום המוביל לליגת העל ולכן לא מן הנמנע שגם היא תגיע בכל מעוזה למשחק, אך תאלץ להסתדר ללא החלוץ מופלח שלאעטה שעזב בהשאלה לבני סכנין. מנגד, הקשר המצוין בר כהן שחזר לקדנציה שנייה במועדון לאחר שלא מצא את מקומו בהפועל חיפה, צפוי לערוך הופעת בכורה מחודשת.

"אני מרגיש את השחקנים באימונים ורואה את הרצון שלהם להצליח"

מאמן הקבוצה, רומן זולו התייחס לקראת ההתמודדות ואמר: ״אנחנו מגיעים למשחק קשה מאוד, בית״ר ת״א קבוצה מצוינת עם המון שחקנים צעירים, רעבים ומוכשרים. הם עושים עונה נהדרת ורואים את זה בתוצאות שלהם. עבדנו קשה בתקופה האחרונה, חיזקנו את הסגל, עשינו את ההתאמות הנכונות. אני מרגיש את השחקנים באימונים ורואה את הרצון שלהם להצליח, כולנו מחכים שהמשחק יתחיל".

עבור זולו צפוי לעמוד סגל כמעט מלא, מלבד החלוץ אלון בוזורגי שירצה עונש הרחקה עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים בקבוצתו הקודמת.

 

 

 

 

לחדשות ספורט נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות