חברי חוג אוהדי הפועל נוף הגליל, עוז בן גיגי ושליו ברטפלד, נפגשו השבוע עם ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט. על הפרק: העלאת המודעות בקרב האוהדים להתחסנות נגד מגפת הקורונה. המטרה: שכמה שיותר אוהדים יגיעו למשחקי הקבוצה באצטדיון גרין המחודש והמשופץ, כשהנושא יותר סופית.
רונן פלוט אמר במהלך המפגש: "מאוד שמחתי כששמעתי שהאוהדים עתידים לחזור למגרשים. בכל פעם שביקרתי באצטדיון גרין הרגשתי שחסר לי משהו. חסר לי  העידוד, חסר לי החום וחסרה לי האחדות. שאלתי את עצמי כל הזמן, אחרי שעשינו אצטדיון כל כך יפה, מתי גם האוהדים יוכלו ליהנות ממנו, שיראו איזה אימפריה בנינו. כל זה בלי אוהדים לא שווה כלום. יחד עם זאת, אסור לשכוח שמשרד הבריאות אישר שרק אוהדים מתחסנים יוכלו להיכנס. לא הייתי רוצה למצוא את עצמי במקום שאני רואה אוהדים שלא התחסנו ולא מורשים להיכנס למשחקים. אני וראשי חוג האוהדים קוראים לקהל: בואו, אנחנו אוהבים אתכם, צריכים אתכם. תתחסנו ותגיעו לעודד את הקבוצה שלנו".
חבר חוג האוהדים שליו ברטפלד אמר בסיום המפגש: "שמח שיש לנו תמיכה ענקית מראש העיר שלנו רונן פלוט. אני מאמין שאני וחבריי לצוות  ועם העזרה שלו ושל הצוות המקצועי של הקבוצה. מאמין, נצליח לעשות דברים יפים ביחד למען הקבוצה ולמען העיר בכלל. מטרת המפגש הייתה שהתושבים ילכו להתחסן על מנת שיגיעו כמה שיותר אוהדים למשחקי הבית,  במיוחד בעונה שיכולה לעלות אותנו לליגת העל".

חזק בצמרת

והיה גם כדורגל: הקבוצה של ירון הוכנבוים גברה אתמול 0-1 על נס ציונה, שכזכור הנחילה לנוף הגליל בסבוב הראשון את הפסד הליגה הראשון לעונה זו. נוף הגליל לא הציגה משחק גדול אבל ידעה לקחת את כל הקופה עם ניצחון 0-1 משער של ווהיב חביבאללה, ששבר בצורת בת חצי שנה, מאז המשחק נגד הפועל עפולה בו כבש שלושה שערים.

הקפטן ראובן גל הציג משחק מצוין והוכיח שגם בגיל 37 המאמן הוכנבוים יכול לסמוך עליו. למעשה, גל היה אמור לפרוש בסיום העונה האחרונה ולקבל תפקיד במועדון, אלא שבעקבות מספר אירועים שקרו החליט להמשיך עונה נוספת. "שמח על היכולת שלי, שמח שאני יכול לעזור לקבוצה", אמר בסיום ומיהר לחגוג את הניצחון עם האחיין שלו לביא בן ה- 8.

נוף הגליל מדורגת במקום השני בטבלה, אחרי המוליכה הפועל ירושלים שאתמול הפסידה. לירושלים בראש הטבלה 44 נקודות, לנוף הגליל 43. במקום השלישי, נושפת בעורפם, בית"ר תל אביב/ בת ים עם 42 נקודות.

גל חוגג את הניצחון עם איש המשק המיתולוגי לשעבר שלומי אסולין (צילום חגאג רחאל)
גל חוגג את הניצחון עם איש המשק המיתולוגי לשעבר שלומי אסולין (צילום חגאג רחאל)

עם הפנים קדימה 

לנוף הגליל לא יהיה יותר מדי זמן לחגוג את הניצחון בשישי, שכן כבר בשלישי הקרוב מצפה לה משחק ליגה נוסף, מול הפועל איכסאל באצטדיון בעפולה. איכסאל מגיעה אחרי שסיימה בתיקו 1-1 מול הפועל פתח תקווה מהתחתית.

לרוע מזלה של הקבוצה היא תיאלץ להתמודד עם חסרונם של מספר שחקנים: הבלם דיוויד אקווה שהורחק ל- 4 משחקים עקב אירועי הדרבי מול אחי נצרת, המגן אלי בלילתי שספג כרטיס אדום ביום שישי נגד נס ציונה  והקשר הברזילאי פדרו, שייעדר בגלל כרטיסים צהובים. החלוצים מוטי מלכה ומתיאוס לימה לא שיחקו השבוע עקב פציעות. הבלם ליעד אלמליח יקום מהשבעה על מות אביו רק ביום ראשון, יתאמן בשני ובנוף הגליל ינסו להכשיר אותו למשחק.

לידיעות ספורט נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן