fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוקף ירושלים: הפועל נוף הגליל ניצחה וחזרה למקום הראשון

נוף הגליל השיגה ניצחון חוץ משמעותי על הפועל עכו וניצלה את המעידות של יריבותה לפסגה על מנת לשוב למקום הראשון בטבלה.
שחקני נוף הגליל חוגגים (צילום: מאור בכר)
שחקני נוף הגליל חוגגים (צילום: מאור בכר)

הפועל נוף הגליל השיגה אתמול (שישי) ניצחון חשוב, 0-2 על הפועל עכו. בעקבות הניצחון, נוף הגליל שבה למקום הראשון בטבלה לראשונה מזה כעשרה מחזורים, כשהיא רחוקה שמונה נקודות מהמקום השלישי. 

חניכיו של ירון הוכנבוים נראו טוב ושלטו לאורך רוב המשחק על כר הדשא. היכולת הגבוהה הגיע לידי ביטוי בדקה ה-80, איתן וולבלום קיבל כדור רוחב מאלי בלילתי על סף הרחבה ושיחרר בעיטה אדירה שהרעידה את הרשת. בדקה ה-93, נוף הגליל חגגה בפעם השנייה אחרי שדיוויד אקווה שלח כדור ארוך ומדויק לדובב גבאי ששב לסגל של הוכנבוים אחרי פציעה. החלוץ גבר על ההגנה, רץ כל הדרך אל השער וגלגל את הכדור בקלילות בין רגליו של השוער. 

נוף הגליל עלתה בהרכב הבא: שגיא מלול, רועי שוקרני, דיוויד אקווה, ליעד אלמליח, יבגני ברקמן, אלי בלילתי, מחמוד ג'אבר, איתן וולבלום, והיב חביבאללה, מוטי מלכה, מתיאוס לימה. מהסגל נעדר הקשר פדרו פטראצי שסובל מפציעה. 

בשבוע הבא: הפועל רעננה והפועל אום אל פחם

צמד המחזורים הבאים של נוף הגליל יהיו גורליים עבור מאבקי העלייה שלה. ביום שלישי הקרוב (30.03), תצא הקבוצה למשחק חוץ נוסף ותתארח באצטדיון רמת גן מול הפועל רעננה. ביום שישי באותו השבוע (02.04), תחזור הקבוצה לאצטדיונה הביתי ותארח למשחק האחרון בעונה הסדירה את הפועל אום אל פחם.

במועדון יודעים שהניצחון במחזור הנוכחי והגדלת הפער לשמונה נקודות העניקו יתרון משמעותי למאבקי העלייה אך הם יודעים שעל מנת לשמור על היתרון ולהגדיל את הפער מהמקום השלישי, הם יהיו חייבים לשמור על היכולת הגבוהה לאורך כל המחזורים.

 

 

לחדשות ספורט נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות