fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עונת המבחן של איציק דהן

הבית שאני איציק דנן, בנו של אגדת הכדורגל שמעון דנן, שכיכב בהפועל בית שאן בימיה הגדולים, חתם בהפועל עפולה בתקווה להעלות את הקריירה שלו על דרך המלך * אבא דנן: "כשיקבל חצי הזדמנות הוא צריך לקחת אותה בשתי ידיים"
איציק דנן חותם בהפועל עפולה לצד סוכנו בוזורגי (צילום עצמי)

הקשר הצעיר מבית שאן, איציק דנן, בנו של כוכב העבר הבית שאני, שמעון דנן, מגדולי הכדורגלנים בהפועל בית שאן ומי שהיה אחד מכוכבי הקבוצה בימים היפים בליגה הבכירה, חתם השבוע בהפועל עפולה והצטרף לקבוצה של שלומי דורה.

עבור דנן בן ה-21 מדובר ככל הנראה בעונת מפתח בקריירה האישית שלו. הנער שגדל בהפועל בית שאן וסיים את גיל הנוער בהפועל קריית שמונה לא הצליח לתקוע יתד בסגל הבוגר של הקריה בליגת העל וירד בעונה שעברה לליגה א'. את העונה פתח אצל מוריס אוזן בבני זלפה מליגה א' ובהמשך עבר לעירוני טבריה.

זו הייתה עונה שבהחלט לא יכולה להירשם אצלו כציון דרך חיובי בקריירה. הוא כבש בסך הכל 4 שערים (אחד במדי זלפה, שלושה נוספים במדי טבריה), אבל גם הוא מבין שזה לא כרטיס הביקור שיכול להקפיץ אותו הלאה בקריירה.

הבמה בעפולה תחזיר אותו לתודעה?

הבמה של הליגה הלאומית יכולה להחזיר את דנן ג'וניור לתודעה ואת הקריירה שלו למסלול. הדוד אבי דנן: "איציק שחקן מוכשר מאוד, הוא צריך שקט ומאמן שיתמוך בו וייתן לו גב כדי להצליח, מאמין שיש לו את היכולת להצליח בליגה הלאומית".

אבי דנן מוסיף ואומר ש"חבל שילדים מוכשרים שגדלו אצלנו בעיר, נאלצים היום לנסוע למקומות אחרים כדי לקבל במה ולהצליח. פעם הפועל בית שאן הייתה מוקד הכדורגל באזור, לצערי כבר המון שנים היא לא במרכז העניינים".

האב שמעון דנן על התחנה החדשה של בנו: "איציק שחקן מוכשר ולא בגלל שהוא הבן שלי. הוא צריך המון סבלנות וכשיקבל חצי הזדמנות הוא צריך לקחת אותה בשתי ידיים. אם זה היה תלוי בי, הוא בכלל לא היה בכדורגל אלא בלימוד תורה בעולם האמיתי. בכל אופן כאבא אני מאחל לו המון הצלחה".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות