fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיומה של סאגה: המאמן ניר ברקוביץ נשאר במכבי אחי נצרת

בנצרת נרגעו מעט והבינו שאין ביכולתם לשלם למאמן את מלוא החוזה עד סוף העונה, התקררו מעט וארגנו פגישה כשבהמשך הצטרף אחמד עאבד עצמו* ברקוביץ הסביר שעאבד,לא עלה בהרכב רק בגלל שלדעתו הוא עדיין לא בכושר משחק.
מאמן רביעי העונה. ניר ברקוביץ (צילום אחי נצרת)
ניר ברקוביץ (צילום אחי נצרת)

סאגת המאמן ניר ברקוביץ הסתיימה השבוע ב… סולחה עם ראשי מכבי אחי נצרת וחזרה לאימונים כרגיל. כזכור, ברקוביץ התעמת עם ראשי הקבוצה כשסירב לפתוח בהרכב  במשחק האחרון נגד הפועל איכסל, עם החלוץ הבכיר אחמד עאבד, מה שהעלה את מפלס המתח בין הצדדים.

ההנהלה לחצה עליו לפתוח עם השחקן אך המאמן לא נכנע והעביר את המחצית השנייה בקיפאון על השחקן, מבלי שהתערב בניהול המשחק. בסיום עזב לביתו מבלי לשוחח עם איש והשמועה שהסתובבה הייתה שהפיטורים הרשמיים הם שאלה של זמן בלבד ובאוויר כבר החלו להסתובב שורה של מועמדים להחליף אותו.

אלא שבנצרת נרגעו מעט והבינו שאין ביכולתם לשלם לו את מלוא החוזה עד סוף העונה, התקררו מעט וארגנו פגישה עם המאמן, כשבהמשך הצטרף אחמד עאבד עצמו. ברקוביץ אמר בשיחה שעאבד, שחוזר לקבוצת האם שלו לאחר קריירה מרשימה בליגת העל, לא עלה בהרכב רק בגלל שלדעתו הוא עדיין לא בכושר משחק.

כאמור, בסופו של דבר יושרו ההדורים בין הצדדים והצדדים החליטו על יציאה לדרך חדשה.

ביקורת על התנהלות ההנהלה

גורמים בנצרת מתחו ביקורת על התנהלות ההנהלה. "אין שחקן שהוא מעל למועדון", אמרו והזכירו כי בעונה שעברה, בעימות הגדול בין המאמן טל בנין לקפטן אמג'ד סולימאן, ההנהלה צידדה בשחקן. "מחר שחקן יתעמת מול המאמן כשהוא יודע שההנהלה תתמוך בו ולא במאמן. זה מצב לא בריא".

מכבי אחי נצרת יוצאת ביום שלישי למשחק חוץ נגד מ. ס. כפר קאסם במסגרת המחזור השלישי בליגה הלאומית.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות