fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מעריך ואוהב את גיל ברעם, יודע איזה מאמצים עשה שאהיה כאן"

בן תורג'מן אמנם סגר מעגל בקיץ האחרון וחזר להפועל נוף הגליל, אך פציעה ותחרות לא פשוטה על חולצת ההרכב הובילו אותו לנדוד לליגה א'. למרות כל זאת אין בו שום כעס
בן תורג'מן. צילום: עצמי
בן תורג'מן. צילום: עצמי

ביום האחרון של חלון העברות מצא מגן הפועל נוף הגליל, בן תורג'מן, בית חדש: הפועל אדומים אשדוד מליגה א' ועזב את הקבוצה אליה הגיע לסגור מעגל.

תורג'מן, שהתמקם בדירה שכורה ברובע יזרעאל בעפולה, ינדוד לקבוצה שמבקשת להעפיל לליגה הלאומית ומשקיעה כספים ומאמצים רבים.

בכל הזדמנות סיפר תורג'מן, שזכה באליפות ובגביע המדינה עם הפועל באר שבע ורשם עשרות הופעות בליגת העל, על החלום שלו לסיים את הקריירה שלו במקום בו צמח וגדל. הוא אמנם חזר אבל עזב מקץ 6 מחזורים בלבד.

תורג'מן סוחב כרגע פציעה ברגלו, זכר לתקול חריף של הברזילאי פדרו באימון נוף הגליל. במישור המקצועי הוא עוזב לאחר שהובא מגן שמאלי "על הראש שלו"- אלי בלילתי, מהלך שסלל את הדרך לעזיבתו.

"הפועל נוף הגליל עבורי היא יותר מקבוצת כדורגל"

תורג'מן מתנחם שהוא עוזב עם תואר: גביע הטוטו, בו זכתה הקבוצה לפני פתיחת העונה. "לא הסתדר בנוף הגליל לכן עזבתי, אני מאוד מעריך ואוהב את גיל ברעם, יודע איזה מאמצים עשה שאהיה כאן, אבל דברים לא הסתדרו והלכתי לאדומים אשדוד במטרה ברורה לעלות ליגה".

תורג'מן, שקיבל פיצוי כספי על עזיבתו, הוסיף עוד: "נולדתי בנצרת עילית, עזבתי את נוף הגליל והקבוצה תישאר חקוקה בלבי לעד. הפועל נוף הגליל עבורי היא יותר מקבוצת כדורגל. מאחל להם שיעלו בסוף העונה לליגת העל. נבנתה כאן קבוצה איכותית ואני מחזיק להם אצבעות שיעלו. מגיע לגיל, מגיע לראש העיר רונן פלוט ומגיע לקבוצה להיות בליגת העל".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות