fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחווה לאילן סויסה ז"ל: כל קבוצות ליגה א' יעמדו דקת דומיה לזכרו

כל קבוצות ליגה א' ישתתפו במחווה * השחקנים יעלו עם חולצות עליהן ייכתב: "בחיוך נזכור אותך" * יוזם המבצע: סוכן השחקנים עידו קרן * האח שרון סויסה: "זה מלמד אותי כמה העריכו, כיבדו ואהבו אותו"
הלוגו שיוטבע על החולצות
הלוגו שיוטבע על החולצות (צילום עודד חסין)

חצי שנה אחרי מותו של מאמן הכדורגלן אילן סויסה ז"ל, בליגה א' לא שוכחים את האיש הצנוע והחייכן ויעשו מחווה ענקית לזכרו.

כל קבוצות הליגה הרביעית בכדורגל הישראלי, שבמשך חודשים רבים לא היה ברור אם אכן תיפתח בשל הקורונה, יעלו לחימום במחזור המשחקים הראשון ב- 27 בנובמבר עם חולצות לזכרו, עליהם ייכתב: "בחיוך נזכור אותך".

כל קבוצות ליגה א' יעמדו דקת דומיה לזכרו והביעו את הסכמתן למחווה, לזכרו של המאמן שנפטר ב- 1 במאי.

מי שעומד מאחורי המחווה הוא סוכן השחקנים עידו קרן, שהיה מיודד עם אילן סויסה. אחיו, שרון סויסה, התלהב מהמחווה ומיד הודיע לקרן: "אני איתך, מה שתצטרך אני יעזור".

בהתאחדות לכדורגל הבהירו כי ישנה הסכמה עקרונית לביצוע המחווה, אך כל קבוצה תצטרך לבקש אישור בנפרד לדקת הדומייה, שמיד יאושר. "זה עניין פורמלי", אמרו.

שלום, חבר. אילן סויסה ז"ל צילום: אלכס הובר
שלום, חבר. אילן סויסה ז"ל צילום: אלכס הובר

מחמם את הלב, מקל במעט על הכאב

שרון סויסה לא הסתיר את התרגשותו מהיוזמה להנצחת אחיו. "זה מלמד אותי כמה העריכו, כיבדו ואהבו אותו", אמר, "זה מחמם את הלב, מקל במעט על הכאב. מותו של אילן הוא בלתי נתפס. אין יום שאני לא חושב עליו ועל אימנו שהלכה לעולמה, הזמן לא מקל, אבל מחוות כאלה מרגשות ונותנות לי המון כוח".

כאמור, ליגה א' אמורה להיפתח לאחר מסע תלאות גדול ואחרי חוסר וודאות, בתקווה שהמצב הבריאותי לא יחמיר עד המועד שנקבע. "ושוב אני מודה לכל קבוצות ליגה א' על המחווה היפה", סיכם שרון סויסה.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות