fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאמן הפועל עפולה רומן זולו לפני נוף הגליל: "הם מפחדים מאיתנו, הם בלחץ"

"המאמן שלהם בלחץ, שלח לנו מרגל לאימון", אמר זולו לשחקניו באסיפה הטקטית לפני המשחק * בעפולה ממתינים בכיליון עיניים לתוצאות בדיקת ה- MRI של יובל שאוט
שחקן עם פוטנציאל. איציק דנן מול מתן פלג (צילום חגאג רחאל)

בהפועל עפולה מלקקים את פצעי הפסד אמש בדרבי האזורי להפועל נוף הגליל, באצטדיון גרין. למרות ההפסד, ראוי לציין כי עפולה הוכיחה שהיא לא קבוצת תחתית והמאמן רומן זולו עושה שם עבודה טובה מאז הצטרף לקבוצה. בעפולה משוכנעים כי ההפסד מקפח אותם וכי היו ראויים לפחות לנקודה אחת.

במשך מספר שנים טען בעקשנות נשיא הפועל עפולה לשעבר, ששי יעקב, כי קבוצתו היא הטובה בעמק. אחרי הדרבי של אתמול, כבר אין ספק. נוף הגליל השיגה שני ניצחונות בשני משחקי הדרבי העונה והוכיחה שהיא הקבוצה הטובה בעמק.

הקשר הבית שאני, איציק דנן, הוכיח כי הוא שחקן עם יכולות ועם פוטנציאל אדיר והקרדיט מגיע למאמן רומן זולו שנותן לו אשראי בהרכב הפותח.

בעפולה היו משוכנעים שיש להם את הכלים ואת היכולת לנתח בנוף הגליל. "הם מפחדים מאיתנו, הם בלחץ", אמר המאמן בתדרוך הטקטי לפני המשחק, "המאמן שלהם בלחץ, שלח לנו מרגל לאימון", הוסיף.

זולו אמר עוד לשחקנים לנסות לעצבן את גיא דיין, להוציא אותו מהכלים ולהביא להרחקתו בכרטיס אדום. הוא ביקש משחקניו לשים לב למגיני נוף הגליל, אלי בלילתי ומתן פלג, שמרבים לעלות להתקפה.

קיבל מחמאות. רומן זולו (צילום חגאג רחאל)
קיבל מחמאות. רומן זולו (צילום חגאג רחאל)

ממתינים לבדיקה המכרעת של שאוט

אל אווירת הדיכאון במחנה העפולאי הצטרפה פציעתו של יובל שטאוט עוד במהלך המחצית הראשונה, שנפצע במיני תיקון מול רועי שוקרני ונחת לא טוב על הברך. שאוט זעק מכאבים ועורר דאגה רבה במחנה העפולאי. שאוט הורד לחדרי הלבשה שם לא הפסיק למרר בבכי. מי שהגיע לנחם אותו היה מנכ"ל נוף הגליל, גיל ברעם.

מאוחר יותר נרגע שאוט ובסיום המשחק נראה מעט נינוח יותר, עומד על שתי הרגליים ומקווה לטוב. רק היום בלילה יעבור בדיקת MRI מכרעת, בה תתברר חומרת פגיעתו.

גורם בעפולה אמר: "זו לא רצועה צולבת, הוא מרגיש די בסדר, דורך על הרגל, דיברתי איתו אחרי המשחק הוא אומר שזה לא צולבת, מרגיש שזה לא מה שהיה עם שתי הפציעות הקודמות, אפרת המעסה אומרת שזה קרע במיניסקוס שישבית אותו לחודש וחצי אבל זה עדיין לא רשמי עד לבדיקה".

המטרה להוציא את גיא דיין מהכלים . קווין רינשטיין מול דיין (צילום חגאג רחאל)
המטרה להוציא את גיא דיין מהכלים . קווין רינשטיין מול דיין (צילום חגאג רחאל)

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות