fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: ניצחון בכורה לאבישי גורדון בהפועל גלבוע/גליל

בכורה מוצלחת לאבישי גורדון על הקווים של הפועל גלבוע/גליל, לאחר שקבוצתו החדשה גברה על מכבי ראשון לציון ועלתה לשלב הבתים השני בליגה הבלקנית
ניצחון ביתי חשוב. צילום: גלבוע/גליל(ברוך אולשק)
ניצחון ביתי חשוב. צילום: גלבוע/גליל(ברוך אולשק)

הפועל גלבוע/גליל השיגה אמש (רביעי) את הכרטיס האחרון לשלב הבתים השני במסגרת הליגה הבלקנית לאחר שגברה בחוץ על מכבי ראשון לציון ושמרה בכך על 100 אחוזי הצלחה במסגרת המפעל האירופי.

החבורה של אבישי גורדון, שרשם הופעת בכורה מוצלחת, תצטרף בסיבוב הבא להפועל חולון שהבטיחה את מקומה קודם לכן ולארבע המדורגות הראשונות בבית ה', בו משחקות יריבות נוספות מאזור הבלקן. כל קבוצה תשחק ארבעה משחקים בשיטת בית-חוץ ולאחר השלמת שני סיבובים, יעלו שתי המדורגות הראשונות בכל בית לפיינל פור, שצפוי להתקיים בחודשי האביב.

עלתה לשלב הבא. גורדון וחניכיו. צילום: גלבוע/גליל(ברוך אולשק)
גורדון וחניכיו. צילום: גלבוע/גליל(ברוך אולשק)

ראשון לציון אמנם פתחה טוב את המשחק והובילה 10:14 כבר אחרי שלוש וחצי דקות, אבל מאותו הרגע החבורה של אבישי גורדון השתלטה על המשחק ולא הותירה שום סיכוי ליריבה. ברבע השני גלבוע הפכה את היתרון לדו ספרתי וברבע שלאחר מכן, הפער טיפס כבר ל-17 נקודות.

ברבע האחרון, החבורה של אבישי גורדון הצטיינה בחלק ההגנתי כשלא ספגה נקודה במשך כשלוש דקות רצופות. 78:85 לגלבוע/גליל בסיום שנהנתה מערב נהדר של קרי בלקשייר, שהיה הקלע המוביל בשורות הקבוצה עם 20 נקודות ו-8 כדורים חוזרים. ג'הייבה פלויד היה אחראי על 17 נקודות, יפתח זיו ויותם חנוכי תרמו 11 כל אחד. 

מאמן הקבוצה אבישי גורדון התייחס לניצחון ואמר:  "שמח מאוד על הניצחון החשוב והעפלה לשלב הבא. באנו מוכנים אגרסיבים ונחושים , שיחקנו על היתרונות שלנו. שמח שהשחקנים נכנסו טוב למשחק, ממשיכים קדימה".

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות