fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: אבישי גורדון מונה למאמן הפועל גלבוע/גליל

לאחר עזיבתו של ליאור ליובין ליוון, אבישי גורדון, קפטן הקבוצה בעבר, מונה לתפקיד וסגר מעגל. שלושה משחקני הסגל זומנו לנבחרת ישראל
אבישי גורדון. צילום: הפועל גלבוע גליל
אבישי גורדון. צילום: הפועל גלבוע גליל

לאחר שנפרדה ממאמנה ליאור ליובין, שכזכור חתם כעוזרו של עודד קטש בפנאתינייקוס, הפועל גלבוע/גליל יוצאת לדרך חדשה לאחר שאבישי גורדון מונה לתפקיד מאמן הקבוצה.

גורדון, חוזר למעשה אל הקבוצה בה שיחק ושימש גם כקפטן בעבר. במהלך תקופתו במועדון היה שותף לאליפות ההיסטורית בעונת 2009-10 ושנה לאחר מכן גם בזכייה באליפות הליגה הבלקנית. בארבע השנים האחרונות אימן אבישי את הפועל גליל עליון-קריית שמונה.

חיים אוחיון בעלי המועדון התייחס למינוי ואמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "מינויו של אבישי גורדון למאמן הראשי של גלבוע גליל  הוא ביטוי לאמון והערכה שלה זוכה אבישי בגלבוע זה היה אך טבעי שאת ראשית דרכו כמאמן בליגת העל הוא יעשה אצלנו אנחנו נעזור לו להצליח כמאמן כפי שהצליח כשחקן וקפטן בקבוצה קדימה גלבוע".
על המינוי אמר אבישי גורדון לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני נרגש לפתוח את דרכי כמאמן בליגת העל עם קבוצה ישראלית, צעירה ורעבה שנותנת הכל על המגרש ומחוצה לו. רוצה להודות לחיים אוחיון על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את הקבוצה ולהיות חלק ממועדון יקר לליבי. מקווה שבקרוב יתאפשר לקהל המדהים של הקבוצה לחזור ליציעים, ולדחוף אותנו קדימה. מאחל ליאור ליובין הצלחה בדרך החדשה ביוון, בטוח שהוא ועודד יעשו עבודה מצוינת ביחד".

שלושה משחקני הקבוצה זומנו לנבחרת ישראל

בנוסף לכך, בקבוצה מהגלבוע זכו הבוקר (שישי) לבשורה משמחת לאחר שקפטן הקבוצה נתנאל ארצי, יפתח זיו וגיל בני קיבלו את הודעת הזימון לסגל הרחב של נבחרת ישראל לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה 2022.

 

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות