fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ירון הוכנבוים: "באימון הראשון גיליתי קבוצה בלי רוח חיים"

מאמן הפועל נוף הגליל, ירון הוכנבוים, לקראת המשחק מחר נגד נועלת הטבלה הפועל אשקלון
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)
בידוד. ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

בהפועל נוף הגליל משוכנעים כי אם ירון הוכנבוים היה מגיע הרבה לפני סיום העונה, הקבוצה הייתה היום בפלייאוף העליון. "ירון יודע לבנות קבוצה", הם מפרגנים לו.

הניצחון ביום שני על בני לוד הכניס לקופת המועדון בונוס של 15 אלף שקל, זו הסיבה שהמנכ"ל, גיל ברעם, דורש משחקניו לעלות בשיא המרץ לכל משחק פלייאוף. "הקורונה הרחיקה את הספונסרים שנפגעו כלכלית, לכן כל שקל שנכנס היום למועדון הוא חשוב", הוא אומר.

לחלוץ תומר סויסה הייתה חגיגה כפולה: ביום שלישי הוא חגג את הולדת בנו הבכור ונגד לוד הוא כבש שער מספר 3 כששער הליגה הקודם שלו היה נגד…לוד, אי שם בתחילת אוקטובר. המשמעות: סויסה כבש אחרי בצורת של סבוב שלם.

מאיצים את ההכנות לעונה הבאה

המאמן ירון הוכנבוים: "עכשיו אנחנו מתחילית להאיץ את ההכנות לעונה הבאה, השארנו בליגה אז אפשר להתפנות לזה".

אחרי שהשיג 7 נקודות מתוך 9, מודה המאמן הוכנבוים: "אחרי האימון הראשון הבנתי למה המנכ"ל גיל ברעם חשש מירידה. גיליתי קבוצה בלי רוח חיים".

ביום שני (מחר) יוצאת הקבוצה למשחק חוץ נגד הפועל אשקלון והמאמן מוטי איווניר, שנכנס להיסטוריה של המועדון כשהעלה אותו לפני עשור וחצי לליגת העל. מההרכב יייעדרו המורחקים מחמוד ג'אבר וחברו פטראצי, שנמנע ממפגש עם חברו הטוב מאשקלון, החלוץ חוליו סזאר.

המאמן ירון הוכנבוים: "לא מעניין אותי נגד מי אני משחק ומה המצב שלהם בטבלה, אותי מעניין רק לנצח".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות