fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טורניר דביר לניר 2021: מולדת הוכתרה כאלופה בפעם החמישית ברציפות

דביר ז"ל נפל באסון המסוקים לפני 24 שנים * מדי שנה מתקיים בגלבוע טורניר כדורסל לזכרו *השנה העפילו לגבר קבוצות כפר יחזקאל ומולדת, שזכתה בגביע
הוריו של דביר עם המנצחים ממולדת (צילום באדיבות המוא'ז גלבוע)

 עוד לא היה כזה גמר במפעל ההנצחה המסורתי לזכרו של דביר לניר ז"ל, כשלעיני מאות צופים זכתה מולדת באליפות בפעם החמישית ברציפות, ובפעם השמינית מאז תחילת המפעל. הזכייה הייתה לאחר שגברה על כפר יחזקאל בתוצאה 73:69, ולאחר 2 הארכות!

  משחק הגמר בטורניר, אירוע השיא של מפעל ההנצחה לזכרו, במעמד הוריו של סגן דביר לניר ז"ל, שנהרג באסון המסוקים לפני 24 שנים, ושנה אח"כ נוצר הטורניר המתקיים ברציפות בין יישובי הגלבוע. קהל רב וצבעוני הגיע ממולדת וכפר יחזקאל לדחוף את הקבוצות, ושימש כתפאורה מושלמת למשחק הגמר, שהתפתח לקרב צמוד ודרמתי בין שתי הקבוצות. "טורניר לניר החל בסוף שנות ה-90 ובמשך השנים השתרשה המסורת והטורניר הפך ליוקרתי מאין כמוהו", אומר איתי קורין, מנהל המרכזים הקהילתיים: "זוהי פעילות הנצחה ערכית ראויה לציון מיוחד, המצטרפת לשלל הפעילות הספורטיבית והחברתית שהגלבוע יודע להפיק באופן ייחודי".

גביע ניחומים לקפטן המפסידים צילום המוא"ז גלבוע

דרמה עד לסיום

המשחק יצא לדרך כשקול ועד למחצית נוצר יתרון קל לקבוצה ממולדת. ברבע השלישי מולדת כבר ברחה ליתרון של 9 נק', אבל קאמבק של כ.יחזקאל ברבע האחרון העלה אותה ליתרון שקירב אותה לאליפות, אבל אז 9 שניות לסיום כפה איתן כהן ממולדת שיווין 52:52 ושלח את שתי הקבוצות להארכה. וייסמן ממולדת שעד לאותו רגע קלע רק 5 נקודות ביחד עם שפי העלו הילוך והצליחו להעלות את מולדת ליתרון 3 נק' 59:56, אז הגיע סלוס מכפר יחזקאל, עם שלשת קלאצ' גדולה שקבעה שוויון 59:59! עוד רגע דרמתי נרשם כאשר שנייה לסיום ההארכה הראשונה, שחקני מולדת החסירו פעימה  לאחר החמצה של כפר יחזקאל כשהכדור מסתובב על חישוק הסל וממאן להיכנס ושולח את שתי הקבוצות להארכה שנייה.

בהארכה שנייה נמשכה הנדנדה, כאשר מתפתח דו קרב קליעות בין וויסמן ממולדת לבין יבין מכפר יחזקאל, כאשר התוצאה 68:69 לכ.יחזקאל, דקה לסיום שטיינר ממולדת בסל ענק מעלה אותה ליתרון נקודה 69:70, על הפרקט עייפות השחקנים החלה להכריע, אבל ווייסמן  ממולדת עם נקודה מהקו (69:71) ולאחר מכן עם סל ענק שגמר את המשחק 69:73 שנותן את האות לשמחה הגדולה שפרצה במחנה מולדת, על הניצחון והזכייה כאמור בפעם החמישית ברציפות.

לידיעות ספורט נוספות בידיעות הגליל-ידיעון עפולה לחצו כאן * ולפייסבוק לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות