fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוזרים לשגרה: תיקו להפועל נוף הגליל נגד אום אל פחם

ירון הוכנבוים בהופעת בכורה מחודשת על הקווים, ראה את החניכים שלו פותחים את המשחק בצורה איומה ובהמשך חוזרים למשחק
הפועל נוף הגליל | הבקיע אחד, החמיץ שניים. יובל אבידור הערב (צילום חגאג רחאל)
הפועל נוף הגליל | הבקיע אחד, החמיץ שניים. יובל אבידור הערב (צילום חגאג רחאל)

חוזרים לשגרה: הפועל נוף הגליל סיימה הערב בתיקו 1-1 את משחק חידוש הליגה שלה נגד הפועל אום אל פחם, לאחר פגרת הקורונה, שהשביתה את הליגה לתקופה ממושכת.

נוף הגליל עלתה למשחק שהתקיים בעילוט עם ההרכב הבא: שגיא מלול בשער, אחמד קסום, ליעד אלמליח, לב כהן וקובי מור, בקישור עם רועי שוקרני, אחמד ג'אבר, ים כהן וגיא דיין ובהתקפה גיא דהן ויובל אבידור.

נוף הגליל לא נכנסה למשחק וברבע השעה הראשונה הייתה בהלם אותו ניצלו האורחים לעלות ליתרון 0-1. בהמשך חזרה הקבוצה של ירון הוכנבוים, בהופעת בכורה מחודשת, למשחק והשוותה מרגלי יובל אבידור, שעם קצת יותר ריכוז היה כובש שני שערים נוספים.

במחצית השנייה הייתה נוף הגליל טובה יותר אך לא השכילה לכבוש, מנגד שוערה, שגיא מלול, מנע שני שערים בטוחים.

שבר ביד לקובי מור

המגן השמאלי, קובי מור, נפצע במהלך המשחק והוחלף על ידי אייל מלול. מור הובהל לבית החולים, שם התברר כי הוא סובל משבר תוך פרקי מסובך, וכמעט בטוח שסיים את העונה.

הוכנבוים סיכם את המשחק: "פתיחה לא טובה שלנו, בהמשך התעשתנו וחזרנו למשחק אחרי שעשינו שינוי במומנטום, בתוספת לכושר הגופני העדיף. נהיה לנו יתרון בכושר הגופני ותודה למנכ"ל שלנו גיל הרעם, שהחזיר אותנו מוקדם לאימונים. למדתי המון במשחק הבכורה שלי, מקווה ליישם את זה במשחק הבא".

ביום חמישי יוצאת הקבוצה למשחק סיום העונה הסדירה, נגד הפועל קטמון באצטדיון טדי. לסגל יחזרו הקשר הברזילאי פדרו, שלא שיחק היום בגלל כרטיסים צהובים והחלוץ עודד צקול הפצוע.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות