fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"השוער שגיא מלול הוא כדורגלן העונה שלי"

אוהד הפועל נוף הגליל, שלו ברטפלד, מספר בטור אישי מיוחד מי הוא כדורגלן העונה שלו
שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)
שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)

השאלה האם מגיע לשגיא מלול להיות כדורגלן העונה היא שאלה רטורית. שגיא מלול הוא שחקן בית, אחד מאתנו. אני חושב ששגיא עשה צעד מאוד משמעותי בקריירה שלו והציג עונה מופלאה.

לא פעם הוא הציל משחקים לקבוצה ביכולת המעולה שהציג. שגיא גדל והתפתח אצלנו והוא לא השוער הראשון שגדל בנצרת עילית ואני מאמין שהוא יגיע לגדולות כמו דודו אוואט, יעקב אסייג ויעקב בלדב, שעשו קריירות מופלאות. ניתן לומר שנוף הגליל זה בית חרושת לשוערים.

אגב, אני מזהה במחלקת הנוער שוער נוסף שלדעתי יגיע רחוק, דורון מיכאלי, השוער השלישי של הבוגרים, שגם הוא לדעתי יגיע רחוק.

אפשר לראות במשחקים שבמידה והקבוצה במשבר בזמן משחק, שגיא מלול דואג לדחוף כל שחקן ושחקן, נותן מרץ לשחקנים ומאושש אותם. רואים את זה במשחקים איך שהקבוצה מקבלת מרץ ואנרגיה.

אוהב את המשחק. שלו ברטפלד (צילום עצמי)
מחזיק ממלול. שלו ברטפלד (צילום עצמי)

"שגיא אחד מאיתנו"

שגיא מבין את האוהדים כי הוא אחד מאיתנו. בתחילת נעונה,  כאשר היינו במשבר, לא פעם פניתי לשגיא והוא הבין אותי ואת הכאב שהיה לי ולאוהדים שלנו. לא רק אני אלא כל האוהדים מדברים עם שגיא, כי הוא חלק מאיתנו.

אני מאוד שמח שיש צוות מקצועי שרוצה לפתח שחקני בית וניתן לראות את זה במשחקים האחרונים ובמיוחד ניתן לראות את שגיא. אני חושב שהקבוצה הפסידה אותו שנתיים, כי בקלות הוא יכול היה להפוך לשוער הראשון כבר לפני שנתיים. אני שמח שהאמינו בשגיא והאמינו כי הוא חייב לקבל את אפודת השוער הראשון והוא הוכיח לכולם כי הוא היה ראוי לאשראי שקיבל.

לסיכום יש לי הרבה מועמדים לתואר כדורגלן העונה, אבל הבחירה שלי היא בשגיא מלול ואי שמח לראות שמתפתח אצלנו שוער ענק, שלדעתי יגיע רחוק, לא רק לליגת העל אלא גם לאירופה.

שלו ברטפלד, אוהד הפועל נוף הגליל

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות