fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השוער צביקה שמייכל מעפולה: "כדורגל זה בדם שלי גם היום"

שוער העבר בן ה-45 שפרש כבר לפני עשור, חזר אל בין הקורות והוכיח כי לא נס ליחו * "קוראים לי לבוא לשחק ואני מגיע בלי היסוס, תמיד עם חיוך והרבה אהבה"
שמייכל דרוך בשער בטורניר אתמול (צילום אבי רביבו)
שמייכל דרוך בשער בטורניר אתמול (צילום אבי רביבו)

בגיל 45 הוכיח אתמול השוער העפולאי, צביקה (שמייכל) זכריה כי פעם שוער – תמיד שוער. שמייכל העפולאי כיכב בטורניר לזכרו של גדעון ספורטה ז"ל, שהתקיים בקריית ים, בו הצטיין וגילה יכולת  גבוהה, כאילו לא עבר עשור מאז תלה את הכפפות ופרש מכדורגל פעיל.

צביקה זכריה, העובד לפרנסתו כנהג אוטובוס בחברת סופרבוס, כיכב במהלך הקריירה שלו בין היתר בהפועל עפולה, מכבי טמרה, דבוריה, כפר סולם ואחרות. הוא נחשב לשם דבר בליגות הנמוכות.

"משוגע לכדורגל"

"אני משוגע לכדורגל, קוראים לי לבוא לשחק ואני מגיע בלי היסוס, תמיד עם חיוך והרבה אהבה". הוא אומר, "קראו לי להגיע לכבד את זכרו של גדעון ספורטה, לא חשבתי פעמיים ובאתי. גם היום, כדורגל זה בדם שלי".

-למה בכלל קוראים לך שמייכל?

(צוחק) "לפני המון שנים הדביק לי עיתונאי בכיר מהעמק את השם. הוא הגיע למשחק שלי בו נתתי הצגה והחליט שמאותו היום קוראים לי שמייכל, ע"ש השוער האגדי של מנצ'סטר יונייטד פיטר שמייכל. ת'אמת? זה מחמיא".

לידיעות ספורט נוספות בידיעות הגליל-ידיעון עפולה לחצו כאן * ולפייסבוק לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות