fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקשר של ההתאחדות לכדורגל עם ההתאחדות במרוקו בזכות אבי לוי מבית שאן

יושבי הראש של התאחדות לכדורגל בישראל ובמרוקו קיימו שיחת ווידאו היסטורית. על השיחה מהצד הישראלי, עמלו סמנכ"ל ההתאחדות ומנכ"ל הפועל בית שאן בימי השיא של המועדון בליגה הבכירה, אבי לוי, לו קשרים הדוקים במרוקו.
היסטוריה. צילום: ההתאחדות לכדורגל
היסטוריה. צילום: ההתאחדות לכדורגל

יושבי הראש של התאחדות לכדורגל בישראל ובמרוקו קיימו היום (חמישי) שיחת ווידאו היסטורית. על השיחה מהצד הישראלי, עמל סמנכ"ל ההתאחדות ומנכ"ל הפועל בית שאן בימי השיא של המועדון בליגה הבכירה, אבי לוי, לו קשרים הדוקים במרוקו.

ללוי קרובי משפחה במרוקו וסבן קבור שם, במהלך השנים האחרונות נסע מספר פעמים אירועים משפחתיים במרוקו. הקשר החל למעשה לפני מספר שנים, כאשר לוי שימש במשקיף במשחק ליגת האלופות של ריאל מדריד, שם פגש את סגן נשיא ההתאחדות לכדורגל במרוקו.

חסון ולקג'אה סיכמו כי כבר בימים הקרובים יפעלו נציגי שתי ההתאחדויות לקידום מפגש בין הצדדים ולהקמת צוותי עבודה משותפים.

אבי לוי צילום קרן אקריש
יש לו קשרים. אבי לוי (צילום: קרן אקריש)

"זאת תחילתה של ידידות נפלאה"

אורן חסון אמר במהלך השיחה : "אני מבקש להודות לך ידידי על היוזמה הברוכה. אנחנו נרגשים וכמובן רואים חשיבות עצומה בחיזוק הקשרים ובשיתוף הפעולה בין ההתאחדויות. יש בישראל מאות אלפי אזרחים ואזרחיות עם שורשים במרוקו והבשורה הזאת משמחת אותם מאוד. יש לנו הרבה מה ללמוד מכם ואני מבטיח שיש לנו גם מה לתרום לכם. אני מודה לך על ההזמנה להגיע למרוקו ומבקש לארח אותך ואת נציגי ההתאחדות בישראל".

"יש לנו אפשרות נדירה, בזכות מהלכים אמיצים של ראשי המדינות,  להציע עתיד טוב יותר לצעירים שלנו ושלכם ולהוות דוגמה מוצלחת להתאחדויות נוספות", הוסיף חסון, "משחק בין נבחרות ישראל ומרוקו הוא רב משמעות ואין לי ספק כי מה שיתחיל על כר הדשא ישגשג בכל מקום אחר. מבחינתנו זאת תחילתה של ידידות נפלאה", אמר לסיכום.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות