fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה: חוזרים לאימונים בתקווה שהליגה לא תברח שוב

הפגרה באה בזמן לקבוצה של שלומי דורה, שפתחה את העונה בצורה לא משכנעת ועדיין לא ניצחה העונה. עפולה מדורגת במקומות אליהן התרגלה בעונה שעברה, 14, עם 3 נקודות בלבד
לא רוצים את את סיוט של העונה שעברה. שחקני הפועל עפולה חוגגים את ההישארות (צילום עצמי)
לא רוצים את את סיוט של העונה שעברה. שחקני הפועל עפולה חוגגים את ההישארות (צילום עצמי)

הפועל עפולה תחל להתאמן היום (18.10) תחת בידוד ביתי מלא לאחר פגרת סגר ב', בת כמעט חודש ימים.

הפגרה באה בזמן לקבוצה של שלומי דורה, שפתחה את העונה בצורה לא משכנעת ועדיין לא ניצחה העונה. עפולה מדורגת במקומות אליהם התרגלה בעונה שעברה, 14, עם 3 נקודות בלבד ובמאזנה 3 תוצאות תיקו, שני הפסדים ו- 0 ניצחונות.

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון, העביר מסר: "אני קורא לראשי קבוצות הליגה הלאומית, לצוותים המקצועיים ולשחקנים ודורש מהם לשמור באופן מחמיר על כללי הזהירות הנדרשים לרבות הבידוד הביתי של השחקנים והצוותים המקצועיים, באופן שיאפשר את המשך הפעילות. קבוצה שלא תשמר, צפויה לסנקציות כבדות וזאת בנוסף לפגיעה ספורטיבית בשל היעדר שחקנים ולכן על כל אנשי הקבוצה לנהוג באחריות רבה על מנת שהעונה תסתיים באופן ספורטיבי".

המשחקים יחודשו ביום שני (02.11). הפועל עפולה תחפש ניצחון ליגה ראשון נגד הפועל עכו כששלושה ימים מאוחר יותר (יום שישי) תחזור לביתה ותארח את הפועל ראשון לציון. "חייבים להתחיל לנצח כדי שהליגה לא תברח, אף אחד לא רוצה לחזור על הסיוט של העונה שעברה", אומרים ברחוב הספורטיבי בעפולה.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות