fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה התנחלה בתחתית ומתחילה להזכיר את העונה שעברה

מאזנה של הפועל עפולה בתום המחזור השישי בליגה הלאומית עומד על שלוש נק' בלבד כשהיא רושמת שלושה תוצאות תיקו ושלושה הפסדים, הממקמים אותה במקום ה-14
שלומי דורה. (צילום: אדריאן הרבשטין)
שלומי דורה. (צילום: אדריאן הרבשטין)

הפועל עפולה מתחילה להזכיר את העונה שעברה, בה ניצלה בנס מירידה לליגה א'. הקבוצה של המאמן שלומי דורה הפסידה השבוע 0-2 להפועל עכו והתבססה במקום ה- 14 בטבלה, מזכיר מאוד את המקומות בטבלה בהם שהתה הפועל עפולה בעונה שעברה.

יחד עם זאת ולפחות בשלב זה, משדרים בהפועל עפולה, לפחות כלפי חוץ, כי מעמדו של המאמן איתן ויציב ונושא החלפתו כלל וכלל לא על הפרק. "לשלומי יש זכויות רבות במועדון", אומר מקורב למועדון, "אנחנו לא שוכחים מי השאיר את הקבוצה בליגה".

יחד עם זאת ברחוב הספורטיבי מוזכר בימים האחרונים שוב ושוב שמו של אופיר חיים, שעבד בהפועל כפר סבא בליגת העל, כמי שעשוי להגיע, אם וכאשר יעזוב דורה.

השבוע צירפה הפועל עפולה את החלוץ דודו ביטון, ששיחק בחמש ליגות אירופיות ו"נתקע" בליגה השנייה. היו שתהו איך השחקן שרק לפני שלושה חודשים הוחלט לוותר על שרותיו, מגיע היום על תקן המושיע.

עפולה חוזרת הביתה ביום שישי ותארח את הפועל ראשון לציון ושבוע מאוחר יותר תצא למשחק חוץ ברמת השרון.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים בעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות