fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נוף הגליל רשמה ניצחון דרמטי במשחק פתיחת העונה

החלוץ הברזילאי מתיאוס לימה כבש שער ניצחון בדקה ה- 93 במשחק הבית נגד ביתר תל אביב/ בת ים
בא, כבש וניצח. מתיאוס לימה (צילום עצמי)
מתיאוס לימה חוגג הבקעת שער (צילום חגאג רחאל)

הפועל נוף הגליל פתחה הערב (שני) את עונת המשחקים 2020/21 עם ניצחון בית דרמטי 1-2 על בית"ר תל טביב/ בת ים והמשיכה את פתיחת העונה הנהדרת שלה, שכללה זכייה בגביע הטוטו בשבוע שעבר.

נוף הגליל, שיצאה מהבידוד עלתה ללא המאמן, ירון הוכנבוים, שחלה בקורונה, אבל עם החלוץ הברזילאי מתיאוס לימה, שפתח על הספסל ("יש לי כושר ל- 20 דקות בלבד"), שבהמשך היה אחראי לניצחון. עוזר המאמן מנו הרוניאן עמד על הקווים.

האורחים נכנסו יותר טוב למשחק ועלו ליתרון מרגלי יניב מזרחי. רועי שוקרני שנמצא בכושר טוב איזן במחצית השנייה, אקורד הסיום היה של מתיאוס לימה, שכבש שער ניצחון בדקה ה- 93.

חוגגים עם לימה את השער הדרמטי (צילום חגאג רחאל)
חוגגים עם לימה את השער הדרמטי (צילום חגאג רחאל)

"בחצי הראשון היינו רכים ועצבניים"

הוותיק גיא דיין: "בחצי הראשון היינו רכים ועצבניים, בחצי השני נכנסו למשחק והבאנו 3 נקודות בצדק שלטנו לאורך כל המחצית.  אני שמח מאוד על הניצחון, שיחקנו נגד קבוצה חזקה ומאומנת היטב".

-למה לא נכנסתם טוב למשחק?

"יש כל כך הרבה סיבות, אני חושב שניתן לצוות לחשוב בדיוק מהסיבות ולדאוג שזה לא יקרה יותר. אני שמח שידענו לצאת מהמצב שהכנסנו את עצמנו והתעלינו חצי שני והבאנו את מלוא הנקודות".

-איך הבידוד השפיע עליכם?

"ירון חשוב מאוד לכולם, אבל אני חושב שמנו ושרון עשו עבודה טובה. מגיע להם מאוד, הם הכינו אותנו הכי טוב שאפשר".

הקפטן ליעד אלמליח: "היה משחק קשה נגד קבוצה מאומנת מאוד. פתחנו לא טוב את המשחק, שמח שגילינו אופי והפכנו את התוצאה במחצית השנייה ומעל הכל 3 נקודות חשובות מאוד לפתיחת הליגה".

עוזר המאמן מנו הרוניאן: "כיף להתחיל את העונה עם ניצחון, השחקנים עבדו קשה ומגיע להם ליהנות. מבחינה מקצועית אני חושב שעשינו משחק טוב, שלטנו ברוב חלקי המשחק ויצרנו הרבה מצבי הבקעה, שמחים מאוד על הניצחון ועכשיו הכי חשוב המשכיות".

הבלם זניה ברקמן סיכם ואמר: "המחצית ראשונה שלנו לא הייתה טובה. שיחקנו לידיים שלהם, היינו רכים ורחוקים, וגם פדרו נפצע ושיבש את כל התכניות. במחצית השנייה שיפרנו את המשחק שלנו והיינו יותר אגרסיביים ושיחקנו נכון ודרך הצדדים, הגענו להמון מצבים ואני שמח שהראינו אופי, חזרנו מפיגור וניצחנו את המשחק. חשוב מאוד לפתוח את הליגה ברגל ימין".

רועי שוקרני כבש וחגג (צילום חגאג רחאל)
רועי שוקרני כבש וחגג (צילום חגאג רחאל)

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות