fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נוף הגליל מחכה לפגישה עם מכבי חיפה בנוגע לאקווה וג'אבר

בהפועל נוף הגליל נותנים עדיפות לנושא הבלם דיוויד אקואה והקשר מחמוד ג'אבר וממתינים להחלטת מכבי חיפה בנוגע לעונה הבאה
בסך הכל ילד.. דיוויד אקואה (צילום חגאג רחאל)
בסך הכל ילד.. דיוויד אקואה (צילום חגאג רחאל)

אחד הדברים הראשונים שהפועל נוף הגליל מתכוונת לעשות מיד עם סיומה הרשמי של עונת 2020/21 יהיה לשבת עם מכבי חיפה ולדון על המשך ההתקשרות עם שני השחקנים הצעירים המושאלים שלה, הבלם דיוויד אקואה והקשר מחמוד ג'אבר.

השניים צפויים לקבל זימון לאימוני טרום העונה הבאה של מכבי חיפה, אולם ההערכה היא שלא יתקעו יתד בסגל של ברק בכר והם ימשיכו להיות מושאלים, כשלנוף הגליל תהיה עדיפות לאור השתלבותם והתאקלמותם המצוינת בקבוצה והרצון שלהם לקבל במה וחשיפה בליגת העל.

דיוויד אקואה בן ה- 22 הוא שחקן המתנשא לגובה 1.92 ס"מ, בעל מבנה גוף פיזי מרשים, מה שיצר הרתעה אצל חלוצי הליגה הלאומית, שנרתעו מלהתקרב אליו במשחקים.

אקואה כבש בעונתו הראשונה בבוגרים 4 שערי ליגה ובסך הכל עשה עונה מצוינת, אבל אי אפשר להתעלם מכך שהוא בסך הכל ילד, שנמצא הרחק ממשפחתו בגאנה והוא עשה טעויות אופייניות, כמו שתי הרחקות (נגד אחי נצרת ונגד רמת השרון) וגרם לפנדל כבר בדקה הראשונה במשחק הצמרת נגד הפועל רמת גן בגרין.

יכול להתפתח לשחקן מצוין. מחמוד ג'אבר (צילום חגאג רחאל)
יכול להתפתח לשחקן מצוין. מחמוד ג'אבר מימין (צילום חגאג רחאל)

בחיפה טרם התקבלה החלטה

מחמוד ג'אבר הפך לאחד העוגנים בקישור, לצדו של הברזילאי פדרו ולעיתים אפשר היה לחשוב כי מדובר בשחקן וותיק ומנוסה שמפגין המון קור רוח ולא בשחקן בן 22 בעונתו השנייה בסך הכל בבוגרים.

ג'אבר, שהגיע למועדון בעונה שעברה בעידן איתי מרדכי, כבש העונה שני שערי ליגה (נגד נס ציונה ואיכסאל) ועוד שער אחד לרשת הפועל עפולה במסגרת גביע המדינה וההערכה היא שאם ישפר את נושא הבקעת שערים יתפתח לשחקן ברמה גבוהה ביותר.

גורם במכבי חיפה אמר כי נכון להשבוע טרם התקבלה החלטת המועדון בנושא דיוויד אקואה ומחמוד ג'אבר וכי ההחלטה תתקבל על ידי המאמן ברק בכר רק בסיום העונה. השניים כבר הודיעו כי הם מעוניינים להמשיך ותלויים למעשה בהחלטת קבוצת האם שלהם.

לחדשות ספורט בידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות