fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל בית שאן גברה 0-1 על מ.ס פרדס חנה-כרכור

הפועל בית שאן השיגה שלוש נקודות חשובות על חשבונה של מועדון ספורט פרדס חנה-כרכור ועלתה למקום הרביעי
שניר שיטרית (צילום: חג'אג' רחאל)
שניר שיטרית (צילום: חג'אג' רחאל)

אחרי שרשמה הפסד מאכזב במחזור הקודם (0-1 לאחי ביר אל מכסור), הפועל בית שאן הצליחה לחזור למסלול הניצחונות ולחבר ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים אחרי שגברה 0-1 על מועדון ספורט פרדס חנה כרכור. בדקה ה-42, החלוץ מוחמד טאהא כבש את שערו הראשון במדי הקבוצה וקבע את תוצאת המשחק.

בעקבות הניצחון, בית שאן עלתה למקום ה-4 וצימקה את הפער ממועדון ספורט טירת כרמל המדורגת במקום השני לארבע נקודות.

טל דגן( בכחול). צילום: חג'אג' רחאל
שער אחד הספיק. צילום: חג'אג' רחאל

ביום שני הקרוב (12.04), תצא הקבוצה למשחק השלמה מהמחזור החמישי נגד מכבי אכסאל וביום שישי (16.04), תצא הקבוצה למשחק חוץ נוסף, מול מוליכת הטבלה, עירוני נשר.

הפועל סנדלה גלבוע

אחרי שהביסה במחזור הקודם את הפועל בני מוסמוס, הפועל סנדלה גלבוע מצליחה לחבר ניצחון שני ברציפות לאחר שניצחה 1-3 את בני ביר אל מכסור. ראדי מוהנא היה השחקן המצטיין במשחק עם צמד שערים, יניב דרעי הוסיף שער נוסף. בעקבות הניצחון, הפועל סנדלה גלבוע עלתה למקום השישי והעלתה את מאזנה ל-13 נקודות, פער של חמש נקודות מהמקום הלפני אחרון.

במחזור הקרוב, תצא הקבוצה ביום שישי (16.04) למשחק חוץ קשה מול סגנית המוליכה, מועדון ספורט טירת כרמל.

מכבי אכסאל

לאחר שהובסה 7-0 למועדון ספורט טירת כרמל במחזור הקודם, מכבי אכסאל רשמה הפסד שלישי ברציפות אחרי שנכנעה 1-3 בקרב התחתית לנועלת הטבלה, הפועל עין סהלה. סעיד שלבי כבש את שער הניחומים. בתום המחזור ה-12, אכסאל ממוקמת במקום השביעי עם 12 נקודות, פער של ארבע נקודות מהמקום הלפני אחרון.

ביום שני הקרוב (12.04), תארח הקבוצה את הפועל בית שאן למשחק השלמה מהמחזור החמישי.

 

לחדשות ספורט נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות