fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנס של סופגי

רגע לפני שהמעסה ורעייתו פאני החלו בטיפולי הפריה כדי להביא ילד לאוויר העולם, נכנסה פאני להריון בטבעי לאחר 7 שנות נישואים * "תודה לבורא עולם, פאני היא הגיבורה האמיתית"
היא הגיבורה האמיתית. סופגי והאישה פאני (צילום עצמי)
היא הגיבורה האמיתית. סופגי והאישה פאני (צילום עצמי)

"זה ללא ספק הרגע המאושר בחיים שלי", חזר שוב ושוב יקיר סבל, הלא הוא סופגי, המעסה של הפועל חדרה בליגת העל, שגדל בעמק, לאחר שרעייתו פאני ילדה את בתם הבכורה, אדל שמה.

סופג, בן 30,  ופאני נשואים כבר 7 שנים אולם הם התקשו להביא ילדים לאוויר העולם. רגע לפני שנואשו והיו אמורים להתחיל בטיפולי הפרייה, קרה הנס ופאני נכנסה להריון טבעי.

השבוע נולדה אדל בניתוח קיסרי בבית החולים רמב"ם בחיפה, בשבוע ה- 32 להריון ובמשקל 2.150 ק"ג. לפחות בחודש הקרוב תשהה הילדה בבית החולים עד שתגיע למשקל הנכון.

"זה היה מצב חירום אחרי שפאני הייתה 3 ימים בחדר לידה, המוניטור לא היה כל כך טוב וצוות רופאים בכיר החליטו ללכת על ניתוח קיסרי להצלת העובר", משחזר סופגי, "זה היה הריון בסיכון, פאני הייתה מאושפזת בבית החולים בתקופה האחרונה, גם אני גרתי בבית החולים, אנשי חב"ד הנפלאים נתנו לי חדר. מבית החולים הייתי נוסע לאימון בחדרה".

-סופגי איך ההרגשה?

"אין הרגשה כזו בעולם, זו הרגשה של אושר, היו לי פרפרים בבטן, הלידה ארכה בסך הכל רבע שעה, אחרי התאוששות פאני יצאה מחדר ניתוח ואני הייתי הבן אדם הכי מאושר בעולם, אבל הגיבורה האמיתית בסיפור הזה היא אשתי פאני"".

-הייתם רגע לפני התחלת טיפולי פוריות

"נכון, לכן אני אומר שנס גדול היה פה, ממש ימים ספורים לפני הטיפול הראשון פאני גילתה שהיא נכנסה להריון טבעי. בעיני היא הגיבורה הגדולה של הסיפור ותודה לבורא עולם שהעניק לי ילדה".

-נתתם לה את השם אדל

"נכון, זה שם מקסים בעיני, אפילו קיבלנו את אישורו של הרב לסרי לשם. למי שלא יודע, אדל הייתה בתו של הרבי נחמן וגם לבת של הבעל שם טוב קראו אדל".

-בטח כשתשתחרר מבית החולים תעשו חאפלה גדולה

"נכון, זה התכנון, אבל בגלל הקורונה יכול להיות שנעשה משהו סמלי. גודל המסיבה לא חשוב, מה שחשוב בסיפור שלנו הוא להודות לבורא עולם על הנס שעשה לנו".

אושר בל יתואר. סופגי ואדל (צילום עצמי)
אושר בל יתואר. סופגי ואדל (צילום עצמי)

התחיל לעבוד בגיל 15

סבח החל לעבוד כמעסה כבר בגיל 15 בהפועל בית שאן, העיר בה התגורר. הוא למד במכללת 'משה מורנו' והפך מאוד הפך למעסה מבוקש.

אין קבוצה בעמק שהוא לא עבד בה במהלך הקריירה שלו: הפועל בית שאן, הפועל אסי גלבוע, הפועל נצרת עילית, הפועל עפולה, הפועל מגדל העמק ובשלוש השנים האחרונות בהפועל חדרה מליגת העל. בשנים האחרונות עשה שדרוג משמעותי בקריירה שלו כשעבר לעבוד בליגת העל ועבד בהפועל עכו, הפועל חיפה וכאמור בהפועל חדרה.

השיא שלו בכדורגל היה זכייה בגביע המדינה עם הפועל חיפה. "זו הרגשה נפלאה שהמערכת בה אתה עובד זוכה בתואר כל כך חשוב. אני מרגיש שיש לי חלק בזכייה בגביע, למרות שאני לא שחקן ולא כבשתי שערים", הוא גאה.

סופגי מחזיק בתואר נוסף: "בתחילת הדרך, בהיותי סטאז'ר במכללה למעסים, עשיתי סטאז' בבית"ר ירושלים בעונה בה זכתה בגביע המדינה. הייתי אתם עונה שלמה כמתמחה, זו הייתה עונה אותה לא אשכח לעולם, הייתי חלק מהקבוצה, אימונים, משחקים, הכל".

סופגי לא שוכח להודות למי שסלל לו את הדרך. "הורים שלי שולה ופנחס דחפו אותי ללמוד ואפילו מימנו את הלימודים, רצו שיהיה לי מקצוע לחיים ואני לא שוכח את זה ומודה להם מקרב לב", הוא אומר.

וברוח הימים יקיר סבח מסיים את השיחה בתקווה: "מתפלל שימצאו חיסון לקורונה, שיעצרו את המגפה הנוראה הזו, שפוגעת בכל העולם, מאחל החלמה מהירה לכל החולים ובעזרת השם שיהיה חג שמח לכל עם ישראל".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות