fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכדורגלן עידו אהרון בקריאה למאמני הכדורגל: "תנו אמון בצעירים"

"ביום שמאמן יבחר את השחקנים על פי כישרון ולא ע"פ כמה דקות שיחק ובאיזה מועדון ישב על הספסל, גם אם זה היה שנים של ישיבה, הכדורגל שלנו היה כנראה נראה אחרת ולא כפי שהוא היום חובבני.
עידו אהרון (צילום עצמי)
עידו אהרון (צילום עצמי)

לכדורגלן הצעיר, עידו אהרון מנוף הגליל (בן 20), יש מסר/ בקשה ממאמני הכדורגל. השחקן שגדל במחלקת הנוער של הפועל נוף הגליל, התאמן בבוגרים אך לא הצליח לתקוע יתד ומתקשה בימים טרופים אלה של קורונה למצוא בית חם, מבקש ממאמני הכדורגל באזור: "תנו צ'אנס לשחקנים הצעירים".

עדו אהרון הוא נכדו של אדולף אהרון, מדור המייסדים של המועדון ובנו של אריאל אהרון, בעבר שופט כדורגל שבמשך שנים היה פעיל במחלקת הנוער של המועדון. השבוע העלה פוסט מרגש לפייסבוק, שזכה לתגובות רבות.

אהרון כתב בפוסט: "לעסקני הכדורגל, למאמנים החוששים, כמה שורות על המציאות של הכדורגל בארץ.  "ביום שמאמן יבחר את השחקנים על פי כישרון ולא ע"פ כמה דקות שיחק ובאיזה מועדון ישב על הספסל, גם אם זה היה שנים של ישיבה. הכדורגל שלנו היה כנראה נראה אחרת ולא כפי שהוא היום חובבני.

"כטיפ, כל מאמן בוחר את השחקנים והסגל לעונה הבאה ובסטטיסטיקה הוא לא מסיים את העונה .. בדרך כלל השחקנים שהאמין בהם מאבדים את מקומם בהרכב והופכים לשחקני ספסל אצל המאמן שהחליף אותו.

מה קורה לכל המאמנים בארץ. בעיקר בליגות הנמוכות, תנו לשחקנים הצעירים הרעבים להוכיח את הכישרונות שלהם.. ויש המונים כאלה."תשתפו אותם תאמינו בהם רק תרוויחו. בסופו של עונה תמיד עולה רק קבוצה אחת וכל השאר מפספסים . . משלמים הון לשחקנים עם שם, שלא הביאו את הסחורה.

"מתי יקום מאמן וייתן לשחקנים צעירים את האמון? גם במחיר של הפסד או שניים. לטווח הארוך אתה בונה משהו ואולי אצלך יתגלה הכישרון הבא? אצלנו בארץ לצערי אין לאף אחד את האומץ גם במחיר של הפסד.

"הפוסט הזה נכתב בעקבות הכרות עם שחקנים צעירים ומוכשרים שלא נופלים משחקנים בכירים, רק שלהם אין מזל וקשרים והלוואי ומישהו קורא את השורות הללו ומכין בימים אלו קבוצה ..יעצור רגע יפנים את הכתוב וילך על זה.. תנו לצעירים הזדמנות .. תלמדו ממכבי פתח תקווה, עם הוכחות לא מתווכחים.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה
כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
אנדרואיד: לחצו כאן!
אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות