fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הדבר הכי מרגש שקרה בקריירה שלי"

זניה ברקמן: "שמח להיות חלק מההיסטוריה * גיא דיין: "הלוואי בסוף העונה נחגוג עלייה לליגת העל" * שרון סויסה: "מקדיש את הניצחון לאחי אילן" * הניצחון הכפול של ווהיב חביבאללה
בן תורג'מן. צילום: עצמי
בן תורג'מן. צילום: עצמי

"זכיתי בהרבה תארים עם קבוצות אחרות, אבל אין ספק שלהביא תואר עם נוף הגליל זה הדבר הכי מרגש שעשיתי בקריירה שלי", אמר המגן בן תורג'מן, שחזר הביתה לאחר 7 שנים ברמות הכי גבוהות של הכדורגל הישראלי.

תורג'מן, שגבר זכה באליפות ובגביע המדינה במדי הפועל באר שבע, אומר: "בדיוק בשביל זה הגעתי אנחנו מכוונים הכי גבוה שיש. ירון והצוות הכינו אותנו בצורה הכי טובה שיש, באנו במטרה ברורה לחזור עם הגביע ואני שמח שעשינו את זה. אין יותר מאושר ממני".

זניה ברקמן והגביע הנחשק
זניה ברקמן והגביע הנחשק

ברקמן: "שמח להיות חלק מההיסטוריה"

עוד אחד שחזר הביתה מליגת העל הוא הבלם זניה ברקמן, שאומר: "תמיד מרגש לזכות בגביע, זה תואר ראשון שלי ובמיוחד של המועדון ואני שמח להיות חלק מההיסטוריה הזו".

על הליגה שנפתחת בחמישי הקרוב אומר ברקמן: "גביע טוטו זה לחוד מהליגה, אנחנו נמשיך לעבוד קשה ובצניעות ובעזרת השם נבוא מוכנים בליגה ונרצה כמובן לפתוח ברגל ימין".

מקדיש הניצחון לאח אילן סויסה ז"ל
מקדיש הניצחון לאח אילן סויסה ז"ל

מקדיש את הניצחון לאחי אילן ז"ל

המנהל המסור, שרון סויסה, שעובר תקופה לא פשוטה, נראה נרגש במיוחד. האיש הכי אהוד בקרב השחקנים אמר: "זו הרגשה שקשה להסביר במילים, פשוט אושר ענק. שמחתי לראות את השחקנים חוגגים ושמחים, כי ידעתי כמה הם היו דרוכים ורצו את הגביע. זה היה  ערב היסטורי לכולם וברמה האישית זה עשה לי מאוד טוב, אחרי התקופה הקשה שעברתי ועדיין עובר".

סויסה סיכם וריגש:  "רוצה להקדיש את הניצחון והגביע לאחי אילן ז״ל, שחסר לי מאוד ובפתח תקווה הבנתי כמה".

פספס תואר בליגת העל. גיא דיין
פספס תואר בליגת העל. גיא דיין

גיא דיין: "עוד תואר בסוף העונה"

"האמת שהפסדתי גמר גביע הטוטו כשהייתי בליגת העל, עכשיו זה התואר הראשון שלי", אומר הקשר הוותיק גיא דיין, "התייחסנו בשיא הרצינות ואני שמח שזכינו, זה הגיע לנו עם יחס שערים מושלם 0-11.

דיין זורק פצצה ואומר: "מה שכן בע״ה מאמין שיהיה לנו עוד תואר בסוף העונה שזה יהיה עליית ליגה. ריגש אותי לראות את כל העוסקים במלאכה במועדון היקר הזה מאושרים ממש"

דיין מציין את "ראש העיר רונן פלוט, האיש שמאחורי הקבוצה, וגיל ברעם, שמגיע לו על כל העבודה הקשה ועל כל מה שהוא נותן בשביל המועדון הזה וכמובן לראות את שרון סויסה, האיש הכי אהוב על כל השחקנים ובטח גם על כל מי שקשור למועדון שמח ומתרגש אחרי שעבר תקופה ממש לא פשוטה ואת ירון הוכנבוים, רועי כהן וכל הצוות, שהיו ממש מאושרים- זה היה שווה הכל".

גמל למקומיים. חביבאלה והגביע
גמל למקומיים. חביבאלה והגביע

חביבאללה סגר חשבון

עבור החלוץ ווהיב חביבאללה הייתה למשחק חשיבות כפולה: מצד אחד הרצון לזכות בגביע ועל הדרך… להראות להפועל פתח תקווה, שרכשה אותו בגיל 18 כשחקן נוער מעין מאהל, כי טעתה כאשר ויתרה עליו.

הייתה זו הופעת בכורה של חביבאללה בהרכב, אחרי שעבר בקרה והוא התכבד בהבקעת אחד השערים. "רציתי מאוד ולשחק ורציתי לתת הכל ולעזור למועדון", הוא אומר

עבדתי קשה כדי להביא את הגביע ולעשות היסטוריה זה מה שבאמת נתן לי כוח לעבוד קשה ולא לוותר".

הברזילאי פדרו מתקשה להאמין
הברזילאי פדרו מתקשה להיפרד

פדרו פטראצי מקדיש לחברים

"מרגיש מצוין, הרגשה מצוינת אחרי שזכינו בגביע הראשון בתולדות העיר וגם גביע ראשון בקריירה שלי. הייתי שמח לראות את כל המשפחה שנקראת הפועל נוף הגליל חוגגת את הגביע", אומר הקשר הברזילאי פדרו פטראצי, שכבר הפך לבן בית המועדון ולחלק מהעיר.

פדרו פטראצי מקדיש את הזכייה לשלושה אנשים: "מאושר בשביל המנהל שלנו שרון אחרי כל מה שעבר, מאושר בשביל הקפטן שלנו בובי, שהיה עם רגל וחצי בחוץ אבל זכה להניף גביע, מאושר בשביל חבר שלי ואח שלי, ליעד אלמליח. ליעד הוא שחקן מדהים ואדם נדיר. שמח מאוד להיכנס להיסטוריה של המועדון".

שרון סויסה עם ברקמן במהלך החגיגות
שרון סויסה עם ברקמן במהלך החגיגות בפאב

יום חמישי זה מתחיל

אנשי הפועל נוף הגליל חגגו את הזכייה בגביע במשך שעות ארוכות בפאב/ מועדון בפתח תקווה עם אלכוהול ובשרים על האש. "עשינו היסטוריה, היום מותר לחגוג", אמרו.

ראש העיר, רונן פלוט, כינס את ראשי הקבוצה היום בבוקר לישיבת עבודה בנוכחות היו"ר רוני ליקוורניק, המנכ"ל גיל ברעם והמנהל המקצועי רועי כהן.

על הפרק עמדה השאלה איך ממנפים את הזכייה בגביע לטובת המועדון וגם העיר. ביום ראשון צפוי פלוט לארח את הקבוצה לארוחת צהריים במסעדה מקומית.

וביום חמישי הקרוב מתחיל הדבר האמיתי. הפועל נוף הגליל מארחת בגרין המחודש את בית"ר תל אביב/ בת ים. "עכשיו הציפיות מהקבוצה עלו, נשתדל לעמוד בציפיות", אומר המאמן ירון הוכנבוים, שממתין להגעתו של החלוץ הברזילאי מתיאוס לימה.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות