fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גיל ברעם: "יריבות עם עפולה? אולי בקהל. בין הנהלות יש יחסים טובים"

מנכ"ל הפועל נוף הגליל לקראת משחק הליגה נגד הפועל עפולה * "אני אני אישית ביחסים מעולים עם עמי אסייג, שעומד היום בפרונט של הפועל עפולה"
יחסים טובים. גיל ברעם (צילום חגאג רחאל)
יחסים טובים. גיל ברעם (צילום חגאג רחאל)

משחק הליגה בין הפועל נוף הגליל להפועל עפולה, בשלישי הקרוב (שעה 19:30), נחשב לדרבי אזורי על כל המשתמע ממשחק דרבי הין שתי קבוצות שכנות.

בנוף הגליל מתקשים לשכוח את אירועי אותו משחק מפורסם, במחזור האחרון של עונת  202017/18, בה הפסידה עפולה במחזור האחרון להפועל כפר סבא והביאה לעלייתה לליגת העל, על חשבון נוף הגליל.

מנכ"ל הפועל נוף, הגליל, גיל ברעם רוצה לשכוח את אותו משחק, אבל מפתיע ואומר: "אין יריבות בין שני המועדונים". ברעם מוסיף: "בין אוהדי הקבוצות אולי יש יריבות, אבל בין ההנהלות יש יחסים טובים. אני אישית ביחסים מעולים עם עמי אסייג, שעומד היום בפרונט של הפועל עפולה".

על המשחק המסקרן אומר ברעם, שקבוצתו ניצחה השבוע 0-2 את בית"ר תל אביב בת ים: "המשחקים מול עפולה היו תמיד מקרנים ופיקנטיים, כך יהיה גם הפעם. מצפה לנו משחק קשה. עפולה במגמת שיפור מתמדת וכל הכבוד למאמן שלה, רומן זולו. אנחנו נמשיך במשימות שלנו ובמטרות שלנו".

"חבל שהמשחק יהיה ללא קהל"

מאמן הפועל נוף הגליל, ירון הוכנבוים, דרוך ומוכן למשחק. "משחק נגד הפועל עפולה זה תמיד מעניין, חבל שהמשחק יהיה הפעם ללא קהל. אנחנו מבחינתנו נבוא למשחק בכל הכוח, כמו שאנחנו עושים בכל משחק. נעלה כמו שאנחנו עולים תמיד, לא נעשה שום דבר מיוחד לקראת המשחק, נעלה בהרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותי ולא נשנה את השיטה או הסגנון ונקווה להמשיך במסע שאנו עוברים העונה".

מ"מ הקפטן ליעד אלמליח ימשיך להיעדר מהמשחק, שיתקיים בצל הסגר שיחל הערב.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות