fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"גאה להיות האישה היחידה במועדון הכדורגל הפועל נוף הגליל"

עופרה ברטוב, אימא גאה לשני ילדים ממחלקת הנוער של נוף הגליל, אפילו לא חשבה פעמיים כאשר קיבלה את ההצעה לשמש כמנהלת קבוצת ילדים א' של המועדון
אחרי הקבוצה באש ובמים. המנהלת עופרה ברטוב (צילום עצמי)
אחרי הקבוצה באש ובמים. המנהלת עופרה ברטוב (צילום עצמי)

ההרגשה מטורפת, קיבלו אותי באהבה גדולה ממש. יש שהסתכלו מוזר, כי בכול זאת אני אישה… אבל הכדורגל זורם אצלי בדם בזכות הילדים ואני גאה להיות אישה יחידה כרגע במועדון ואני מקווה שיגיעו עוד נשים אחריי זה חוויה מעצימה לגמרי מכול הבחינות", אומרת עופרה ברטוב מנוף הגליל, המשמשת העונה כמנהלת קבוצת ילדים ג' בהפועל נוף הגליל, המודרכת על ידי איליה קרסיק, שם משחק בנה שליו בן ה-11.

לברטוב, בת 35 מנוף הגליל בן נוסף במחלקה, איתי בן ה- 9, המשחק כחלוץ בבית הספר לכדורגל. "הילדים שלי אוהדים שרופים של הקבוצה הבוגרת ואפילו משמשים כמביאי כדורים במשחקים. הם אוהדים שרופים וגרמו לי לעקוב מקרוב אחר הקבוצה. נשאבתי לתוך זה עם הילדים. אנחנו לא מפספסים שום הזדמנות להיות חלק ממשפחת הפועל נוף הגליל. זה חשוב לילדים שלי אז חשוב גם לי", אומרת עופרה, שמלווה את הקבוצה אותה היא מנהלת.

המאמן איליה הציע. ברטוב (צילום עצמי)
המאמן איליה הציע. ברטוב (צילום עצמי)

"מיד קפצתי על ההצעה"

"איליה שאל אם אני רוצה להיות מנהלת קבוצה ואם אני פנויה, ברור שמיד קפצתי על ההצעה", מספרת עופרה איך הכל התחיל.

-לפני שהגעת לקבוצה היה לך רקע בכדורגל?

"אהבתי לצפות בכדורגל בבית עם הילדים. ברגע שהם התחילו לשחק במועדון, פשוט הייתי שם בכל אימון, התחלתי לעקוב מקרוב, להיות מעורבת, להיות בעניינים".

מאמן קבוצת נערים ג', איליה קרסיק מפרגן למנהלת הקבוצה שלו. "זכיתי במנהלת קבוצה שהרבה מאמנים היו רוצים", הוא אומר, "היא יד ימיני, עוזרת לי בכל דבר שאני צריך, מקטן ועד גדול".

גם מנכ"ל המועדון, גיל ברעם, מצטרף למחמאות ואומר: "התופעה של הורים מעורבים ומתנדבים היא מבורכת, אני שמח על כך שמדובר דווקא באישה, שמוסיפה צבע מיוחד למחלקת הנוער שלנו. מאחל לה ולנו המון הצלחה בהמשך".

בעקבותיהם. עופרה ברטוב והבנים שלה (צילום עצמי)
בעקבותיהם. עופרה ברטוב והבנים שלה (צילום עצמי)

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות