fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בצל הסגר בארץ, הפועל בקה מתאמנת בבולגריה

"המחנה נסגר הרבה לפני שהוחלט על סגר בישראל. החלטנו בסופו של דבר לא לבטל את המחנה ואני שמח על כך, בתקווה שנחזור למגרשים כמה שיותר מהר", מסביר המאמן אלעד בראון
החיים נורמליים לחלוטין. הפועל בקה במחנה בבולגריה (צילום אחמד באו מוך)
החיים נורמליים לחלוטין. הפועל בקה במחנה בבולגריה (צילום אחמד אבו מוך)

בשעה שמדינת ישראל נמצאת בסגר בשל נגיף הקורונה ובשעה שכלל וכלל לא ידועה  מתי ואם בכלל, הליגות הנמוכות ייצאו לדרך, יצאה הפועל בקה אל גרביה מליגה א' מחוז צפון למחנה אימונים בבולגריה. הקבוצה טסה עם צאת יום הכיפורים וצפויה לחזור ארצה ביום ראשון הקרוב.

הקבוצה המודרכת על ידי המאמן, אלעד בראון, נמצאת כעת בבית הנבחרות השוכן בפאתי עיר הבירה סופיה. "סגרנו הרבה לפני הסגר, אנחנו מתאמנים, מצמצמים פערים בתקווה שכשנחזור לארץ כבר יהיה כדורגל, או לפחות תאריך לפתיחת הליגה", אומר המאמן בראון.

המאמן אלעד בראון בבולגריה (צילום אחמד אבו מוך)
המאמן אלעד בראון בבולגריה (צילום אחמד אבו מוך)

"החיים נורמליים לחלוטין בבולגריה"

מכיוון שבולגריה היא מדינה ירוקה, לא יצטרכו אנשי הקבוצה להיכנס לבידוד עם חזרתם ארצה. "החיים נורמליים לחלוטין כאן, מזג האוויר פנטסטי", מסביר המאמן.

-מה היה בהול לצאת למחנה ועוד בחו"ל כשעדיין לא ידוע מתי תיפתח הליגה?

"כמו שאמרתי המחנה נסגר הרבה לפני שהוחלט על סגר בישראל. החלטנו בסופו של דבר לא לבטל את המחנה ואני שמח על כך, בתקווה שנחזור למגרשים כמה שיותר מהר".

-בונים קבוצה לעלייה ללאומית?

"בונים על קבוצה צעירה לצד כמה שחקנים וותיקים, רוצים שתהיה קבוצה נמרצת ומחויבת ולא יוצאים בהצהרות, לא יוצרים ציפיות, נחיה ממשחק למשחק ונראה איך דברים יתפתחו".

משתובבים בסופיה (צילום אחמד אבו מוך)
משתובבים בסופיה (צילום אחמד אבו מוך)

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות