fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנוף הגליל מתחבטים: האם מתיאוס לימה מתאים לליגת העל?

בשורות העולה החדשה לליגת העל עדיין אין החלטה סופית בנוגע להמשך העסקתו של החלוץ הברזילאי, שבסך הכל הציג עונה טובה ותרם 9 שערי ליגה
טוב לו בנוף הגליל. מתיאוס לימה בפעולה משמאל (צילום חגאג רחאל)
טוב לו בנוף הגליל. מתיאוס לימה בפעולה משמאל (צילום חגאג רחאל)

בהפועל נוף הגליל מתחבטים בשאלה האם החלוץ הברזילאי, מתיאוס לימה מתאים לליגת העל או שעליהם לחפש חלוץ זר בכיר יותר, אחד ברמתו של ז'וזה דוארטה למשל, הברזילאי שכיכב בקבוצה בקדנציה הראשונה שלה בליגת העל לפני 15 שנה. בסביבתו של המאמן, ירון הוכנבוים, אומרים כי הוא עדיין מתחבט בסוגיה זו ועדיין לא הגיע להחלטה סופית.

לימה, בן 27, שיחק בשנתיים האחרונות בסלבן בלופו הקרואטית ולפני כן בסנטוס, בעבר מקבוצות הפאר של הכדורגל הברזילאי.

בסך הכל העונה של לימה בנוף הגליל הייתה טובה והוא תרם 9 שערי ליגה, לאחר שאת שער הבכורה שלו במדי הקבוצה כבש כבר במשחקו הראשון נגד בית"ר תל אביב- בת ים, באצטדיון גרין, משחק בו עלה כמחליף בדקה ה- 63 וכבש שער ניצחון בתוספת זמן.

לימה בחגיגות העלייה (צילום באדיבות המועדון)
לימה בחגיגות העלייה (צילום באדיבות המועדון)

ההחלטה תתקבל בקרוב

בכל מקרה את ההחלטה מה יקרה בעונה הבאה ישמע לימה במהלך חופשת מולדת בברזיל, לשם יטוס עם אשתו בתחילת השבוע הבא, מיד עם סיומה הרשמי של העונה.

"ירון יקבל החלטה, אין זמן לבזבז, תיכף צריך להתחיל לבנות את הסגל לעונה הבאה", אומרים בנוף הגליל. לימה עצמו אומר בכל הזדמנות כי נקלט היטב בנוף הגליל וכי הוא מרוצה מאוד מהיחס אליו ומאוד היה רוצה להמשיך גם בליגת העל.

בנוף הגליל עדיין לא משוכנעים כי השחקן כשיר ב- 100 אחוז וחושדים כי במהלך העונה סחב פציעה איתה הגיע לארץ.

לחדשות ספורט בידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות