fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהפועל איכסל כבר מדברים על הארכת החוזה של המאמן חודדה

המאמן שהעלה את הפועל איכסאל מליגה א' לליגה הלאומית, רושם עונה מוצלחת עד כה וללא הפסדי ליגה. חודדה: "אנחנו אוגרים נקודות לימים קשים שיגיעו"
מאמן הפועל איכסל אלירן חודדה (צילום חגאג רחאל)
מאמן הפועל איכסל אלירן חודדה (צילום חגאג רחאל)

איך שלא תסתכלו על זה, הפועל איכסל היא הפתעת פתיחת העונה עד כה. הקבוצה שעלתה רק השנה לליגה הלאומית, התאקלמה היטב בליגה ממנה נשרה לפני שנתיים.

מי שזוכה למירב המחמאות הוא המאמן היסודי והמקצועי, אלירן חודדה, שלמרות שמדובר בשלב מוקדם מאוד של העונה, יש באיכסל הטוענים שכבר היום צריך להחתים אותו על חוזה לעונה נוספת.

"אף אחד לא מסתנוור מההצלחות שלנו"

איכסל מדורגת בצמרת עם 12 נקודות ליגה, אחת בלבד פחות מהמוליכות רמת גן ונצרת עילית. מי שמכיר את חודדה הוא האחרון בעולם שיצא בהצהרות מפוצצות, למרות שעם הפועל חדרה כשחקן עלה בעונתו הראשונה בליגה א'. "אנחנו אוגרים נקודות לימים קשים שיגיעו, אף אחד לא מסתנוור מההצלחות שלנו", מצטנע חודדה.

גם החלוץ הברזילאי חוליו סזאר התאקלם היטב, עם 4 שערים ב- 6 משחקי ליגה. השבוע כבש צמד לרשת כפר קאסם. "מתייחסים אלי יפה, אני מרגיש כאן בבית וכל כולי נתון להצלחת הקבוצה", אומר סזאר.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים בעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות