fbpx
Nazareth, IL
27°
Sunny
21h22h23h0h1h
25°C
25°C
24°C
24°C
24°C

"אני חזק ונחוש ומתכוון להתמודד ולהוכיח לירון שאני ראוי לשחק"

בן תורג'מן אחרי החתמתו של אלי בלילתי בהפועל נוף הגליל * המנכ"ל גיל ברעם: "הוא הפתיע אותי לטובה בגישה שלו, הפתיע עם קור הרוח" * המאמן הוכנבוים: "מאמין שעוד נשתמש העונה בבן והוא יתרום לנו רבות"
בן תורג'מן. צילום: עצמי
בן תורג'מן. צילום: עצמי

"אין לי כוונה לעזוב, יש לי חוזה בהפועל נוף הגליל ואני מתכוון לכבד אותו. אני חזק ונחוש ומתכוון להתמודד ולהוכיח לירון שאני ראוי לשחק", אמר המגן בן תורג'מן, שחזר לקבוצת נעוריו אחרי 7 עונות בשדות זרים, במהלכן זכה באליפות ובגביע המדינה עם הפועל באר שבע.

בשבוע שעבר הוחתם המגן השמאלי אלי בלילתי וכבר במשחק נגד הפועל עפולה פתח בהרכב ודחק את תורג'מן לספסל, בלילתי התאמן כשבועיים לפני שחתם, מה שהדליק אצל תורג'מן נורות אדומות בנוגע למעמדו. אגב, במשחק בעפולה בישל בלילתי שני שערים. למקורביו אמר תורג'מן: "אני חזק ולא מתכוון להישבר".

לפני שחתם עם בלילתי לקח מנכ"ל גיל ברעם, שמחזיק מאוד מהשחקן, את תורג'מן לשיחה אישית בה הסביר לו את המצב. "הוא הפתיע אותי לטובה בגישה שלו, הפתיע עם קור הרוח, אמר שהוא רוצה להישאר ולהתמודד על המקום שלו", אומר ברעם.

תורג'מן במעמד החתימה העם המנהל המקצועי רועי כהן (צילום עצמי)
תורג'מן במעמד החתימה עם המנהל המקצועי רועי כהן (צילום עצמי)

הקבוצה זקוקה לסגל רחב

המאמן ירון הוכנבוים, שהתאכזב מכושרו של השחקן, אמר: "הקבוצה זקוקה לסגל רחב ושחקן כמו בן תורג'מן על הספסל רק מראה את העומק שיש לנו. אני מאמין שעוד נשתמש העונה בבן והוא יתרום לנו רבות בהמשך העונה".

אגב, רגע לפני פתיחת העונה דחה בן תורג'מן הצעה מהפועל חדרה מליגת העל.

ובנושא אחר: שני הצעירים עודד צקול ותום סקלובין, שנמכרו למכבי חיפה, יוכלו לעמוד לרשות המאמן רק במחזור ה- 5, במשחק נגד הפועל ירושלים.

"אין הרבה מה לעשות, זה היה תלוי במכבי חיפה ולא בנו, חבל שהם מפספסים דקות משחק, מקווה שכאשר יהיה מותר להם לשחק ייכנסו כמה שיותר מהר לעניינים", מסביר המאמן ירון הוכנבוים.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות