fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלירן חודדה התפטר מתפקידו כמאמן הפועל אכסאל

זעזוע בהפועל אכסאל: מאמן הקבוצה בשנתיים האחרונות, אלירן חודדה, התפטר הבוקר (ב') מתפקידו. בנוסף לכך, גם מאמן הכושר עזב את תפקידו
מאמן הפועל איכסל אלירן חודדה (צילום חגאג רחאל)
מאמן הפועל איכסל אלירן חודדה (צילום חגאג רחאל)

מאמן הפועל אכסאל, אלירן חודדה התפטר הבוקר (ב') מתפקידו. התפטרותו של חודדה מגיעה בהפתעה לאחר שהוביל את הקבוצה מליגה א' לליגה הלאומית בשנה שעברה ובעונה הנוכחית הפך את הקבוצה לאחת מההפתעות החיוביות, לאחר שסיים עם הקבוצה במקום השישי בפליאוף העליון, עם קרוב לחמישים אחוזי הצלחה.

"לאחר עונה כמעט שלמה ומופלאה באכסאל", אמר חודדה, "החלטתי היום לסיים את דרכי במועדון לאור חילוקי דעות מקצועיים עם ההנהלה לגבי המשך העונה , הפנים כבר לאתגר הבא. מודה לאכסאל על שנתיים מהנות ומאחל להם בהצלחה בהמשך הדרך".

בנוסף לכך, גם מאמן הכושר יבגני בורובוי הודיע על סיום דרכו במועדון. בהודעה שפרסם בדף הפייסבוק שלו רשם: " היום מסתיים עוד פרק מקצועי מאתגר ומוצלח במיוחד. סיימתי את דרכי במועדון איכסל, אומנם מוקדם מהצפוי, אך עם תחושה של סיפוק והשגת מטרות. בעבודה צוותית מקצועית, הצלחנו במהלך העונה להוביל את הקבוצה למקום ראוי ומכובד ועל כך אני מודה לכל הצוות ולשחקנים ולאיש עם הלב הענק, בהאא חליל. מאחל למועדון איכסל הרבה הצלחה בהמשך ואני יותר ממוכן לאתגר הבא".

 

לחדשות ספורט נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות