fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלירן חודדה בונה ביסודיות את השלד של העולה החדשה

חודדה עוקב אחרי שחקנים, בודק ומתייעץ לגבי כל שחקן בו הוא מעוניין. "נלך רק על שחקנים שיתאימו לחדר ההלבשה שלנו", הוא אומר
מאמן הפועל איכסל אלירן חודדה (צילום חגאג רחאל)
מאמן הפועל איכסל אלירן חודדה (צילום חגאג רחאל)

העולה החדשה לליגה הלאומית, הפועל איכסל, עובדת העונה בשקט גדול, לעומת העלייה הקודמת לפני שנתיים. בניגוד לעלייה הקודמת, בה התבססו על שמות, הפעם הם למדו מטעויות העבר. "לא נעשה החתמות משוגעות, למדנו מהטעויות", הם אומרים.

המאמן אלירן חודדה עוקב אחרי שחקנים, בודק ומתייעץ לגבי כל שחקן בו הוא מעוניין. "נלך רק על שחקנים שיתאימו לחדר ההלבשה שלנו", הוא אומר.

בשבועות האחרונים, עם חידוש משחקי הליגה הלאומית, עקב חודדה אחרי שחקנים רבים, עשה רשימות שונות ובימים הקרובים, עם סיום העונה בליגה הלאומית, צפויות התפתחויות.

הברזילאי חוליו סזאר על הכוונת

אחד השחקנים שמככב בראש רשימת המבוקשים הוא החלוץ הברזילאי, חוליו סזאר, שהעונה ירד לליגה א' עם הפועל אשקלון ובוודאי לא יסרב לחזור להתגורר באזור, לצד חברו הקרוב פדרו פטראצי מנוף הגליל.

חוליו סזאר, ששיחק שנתיים בהפועל נוף הגליל, כבש העונה 8 שערי ליגה במדי הפועל אשקלון והמאמן חודדה מעריך את יכולותיו המקצועיות.

מי שהאריכו חוזים הם ניר אברג'יל, תימור אביטן ואמיר לביא, שהיו חלק מכוכבי העלייה בעונה החולפת.

סוגיה מעניינת אחרת היא היכן תקיים הפועל איכסל את משחקי הבית שלה בעונה הבאה. ככל הידוע הושג סיכום עם עירית עפולה, לפיו איכסל תשלם 13 אלף שקל עבור כל משחק בית, העירייה התחייבה לשלם עבור האמבולנס בכל משחק.

לדברי גורם באיכסל: "יש הבנות וסיכומים, רק נשאר להעלות את זה על הכתב".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות