fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 15 שנה: הפועל נוף בגליל בליגת העל בכדורגל

הקבוצה חוזרת לליגה של הגדולים * לבקשת ראש העיר ובגלל האסון במירון נדחו החגיגות * ראש העיר רונן פלוט הפתיע וקרא לאיחוד עם אחי נצרת והפועל עפולה * "רק בכוחות מאוחדים נוכל לשרוד"
העולים החדשים. תמונה למזכרת (צילום חגאג רחאל)
העולים החדשים. תמונה למזכרת (צילום חגאג רחאל)

זה לא חלום: הפועל נוף הגליל העפילה אמש לליגת העל בכדורגל לאחר שסיימה בתיקו ביתי 3-3 מול בית"ר תל אביב ותשחק בעונה הבאה בליגה של הגדולים.

נוף הגליל חוזרת לליגת העל לאחר 15 שנים, אז ששיחקה בליגה הבכירה בשמה הקודם- הפועל נצרת עילית.

בסיום הייתה חגיגה מוגבלת בשל דרישתו של ראש העיר לא לחגוג, לאחר האסון במירון. פלוט הבטיח חגיגות עלייה במועד אחר והסביר שזה לא הזמן לחגוג.

אוהדי הקבוצה באקסטזה (צילום חגאג רחאל)
אוהדי הקבוצה באקסטזה (צילום חגאג רחאל)

קריאה לשכנים להתאחד

בסיום הפתיע ראש העיר פלוט כשיצא בקריאה לראש העיר עפולה אבי אלקבץ ולראש העיר נצרת, עלי סלאם, לאחד כוחות ולהעמיד קבוצה אזורית חזקה בליגת העל. "רק בכוחות מאוחדים נוכל לשרוד שם", אמר במסיבת עיתונאים בסיום המשחק.

המאמן ירון הוכנבוים אמר: "נוף גליל זה סוג של בית עבורי, שמח ונרגש לשמח כל כך הרבה אנשים שציפו לזה, חיכו לזה והאמינו בי ובקבוצה. מודה לראש העיר על התמיכה ועל האוזן הקשת".

המנכ"ל גיל ברעם האמין לאורך כל הדרך ושידר למערכת שהעונה זה יקרה. ברעם חגג עלייה לליגת העל בדיוק ביום הולדתו ב- 55. "מאוד מתרגש, מודה לירון ולשחקנים על עונה מופלאה ובמיוחד לראש העיר שתמך בנו. עכשיו מתחילים כאבי ראש אחרים, אבל אנחנו הולכים לזה עם המון אהבה".

השוער שגיא מלול חוגג (צילום חגאג רחאל)
השוער שגיא מלול חוגג (צילום חגאג רחאל)
לחדשות ספורט בידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות