fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אדהם האדיה: "תהיה למכבי אחי נצרת קבוצה טובה"

האדיה, ששיחק ולאחר מכן שימש כעוזר המאמן וכמאמן באחי נצרת, יתפוס את מקומו של ניר ברקוביץ', שכזכור עזב לפני כשבועיים לבני יהודה
אדהם האדיה (צילום חגאג רחאל)
אדהם האדיה (צילום חגאג רחאל)

התבוסה לנוף הגליל האיצה באנשי מכבי אחי נצרת את נושא המאמן, לאחר עזיבתו של ניר ברקוביץ ובקבוצה הצליחו למנות מאמן לפני המשחק ביום שני נגד הפועל רמת גן באצטדיון רמת גן (שעה 19:00). "ויסאם חליליה בחור מצוין, מבין המון כדורגל, אבל כנראה שבשלב זה של הקריירה שלו הוא עדיין לא בשל להחזיק קבוצה", אומר גורם במועדון.

על פי גורם בנצרת: "עיסאם יכול היה לקנות את עולמו אם היה מנצח בדרבי ומקבל את הקבוצה עד סיום העונה ואז השמיים היו הגבול עבורו".

"שמח לחזור לאחי נצרת, זה הבית שלי"

המעמד מספר 1 לאימון הקבוצה היה שחקן העבר אדהם האדיה, שסיכם בקבוצה היום (יום רביעי), 48 שעות אחרי התבוסה בדרבי. האדיה צפה ביום שני בתבוסה לנוף הגליל והסביר כי הגיע בשל היותו פרשן ברדיו.

"אני מאמן הפועל כאוכב היום, אנחנו חוזרים לפעילות ולא יהיה רציני שאדבר עם קבוצות אחרות", הסביר, אבל לכולם היה ברור שההחלטה בסופו של דבר בידיים של הנהלת אחי נצרת. "שמח לחזור לאחי נצרת, זה הבית שלי, מבטיח לאוהדים שלנו שתהיה לנו קבוצה טובה", אמר האדיה לאחר החתימה הערב.

באחי נצרת הסתובבו בשבועות האחרונים המון שמות של מאמנים, כמו אלדד שביט, חיים שבו, איתי מרדכי, אבי סבג (שעבד באום אל פאחם), מוטי איווניר  (סגר בינתיים באום אל פחם) סאלח חסארמה (עבד בהתאחדות לכדורגל) ואחרים.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים בעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות