fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבל: מאמן הכדורגל דב עצמון הלך לעולמו

הוא אימן בעונה בעונה בה הייתה אחת השערוריות הגדולות בתולדות המועדון, כששחקן צעיר בשם אלי בונני סירב לחזור ארצה עם הקבוצה ממחנה האימונים בקיקינדה, סרביה.
דב עצמון ז"ל (צילום ארכיון ישראל פרץ)
דב עצמון ז"ל (צילום ארכיון ישראל פרץ)

מאמן הכדורגל לשעבר, דב עצמון, הלך לעולמו בגיל 79. עצמון הוא שחקן עבר של הפועל חיפה, בשורותיה שיחק בין השנים 1964-1972. עצמון אימן שורה של קבוצות בליגות הנמוכות, ביניהן הפועל נצרת עילית בתקופה בה שיחקה בליגה א', הפועל טבריה אותה העלה לליגה הלאומית, והפועל חדרה.

בהפועל נוף הגליל זוכרים אותו כאיש חביב. הוא אימן בעונה בעונה בה הייתה אחת השערוריות הגדולות בתולדות המועדון, כששחקן צעיר בשם אלי בונני סירב לחזור ארצה עם הקבוצה ממחנה האימונים בקיקינדה, סרביה. לימים הפך אותו בונני, הנקרא היום אנחל, לדוגמן ושחקן מצליח.

מנכ"ל הפועל נוף הגליל, גיל ברעם, באותה תקופה המגן השמאלי בקבוצה של דב עצמון אומר: "אני זוכר אחלה בן אדם, קשוח ורציני שעבד מכל הלב. דב עצמון היה מאמן טוב שהשחקנים אהבו".

מנשקו: "אבדה גדולה"

כדורגלן העבר צביקה מנשקו: "זו אבדה גדולה. הוא היה איש גדול, אדם נעים הליכות ומאמן כדורגל גדול. אני מאמין שבמשחק הבית הבא, כשהכדורגל יחזור, הקבוצה תשחק עם סרטים שחורים לזכרו".

יוסי דוד, ששימש כחבר הנהלה לצדו של עצמון אומר: "הוא היה בחור רציני, מגיע לאימון כדי לעבוד. בתקופתנו הוא היה מגיע באוטובוס מחיפה ותמיד היה מגיע ראשון".

עוד נזכר יוסי דוד: "הוא אהב לקדם שחקנים צעירים, הייתה אצלו משמעת, השחקנים אהבו אותו למרות שהיה מאמן קשוח".

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות