fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוני ורותי ליקוורניק הם מיסטר אנד מיסיס גולברי החדשים

במשך 20 שנה ניהלו רותי ורוני ליקוורניק בהצלחה את חנויות קסטרו ולא היה מזוהה מהם עם המותג * לאחרונה פרשו מהרשת ופתחו את גולברי סקארה * ועל הדרך סגרו מעגל בקניון בנוף הגליל, שם התחילו את דרכם בעולם האופנה
גולברי דרך חדשה. רותי ורוני בגולברי (צילום עצמי)
גולברי דרך חדשה. רותי ורוני בגולברי (צילום עצמי)

גולברי סקארה:

בשנת 2000, בדיוק לפני 20 שנה, פתחו רותי ורוני ליקוורניק חנויות של רשת קסטרו בקניון בנוף הגליל ומאז ועד היום הם זכו לכינוי "מיסטר אנד מיסיס קסטרו", משום שהיו מזוהים ברמ"ח אבריהם עם המותג אותו ניהלו. לפני 11 שנה הרחיבו את עסקיהם לביג פאשן בנצרת, שם פתחו כמובן חנויות קסטרו לגברים ולנשים.

ממש בימים אלה, מחליפים רותי ורוני ליקוורניק את קסטרו במותג חדש אותו הם מנהלים: גולברי- סקארה. גולברי היא רשת אופנת נשים ממידה 38 ומעלה עם אביזרים ותכשירים, סקארה היא רשת בת שמציעה מוצרי טיפוח ואיפור משלימים.

את המעבר החד מסבירה רותי ליקוורניק: "למה עברנו מקסטרו לגולברי? זו שאלה טובה וכנראה קשה. כל מה שהיה נכון אז התאים לאז. היום אני  עובדת עם פלח אוכלוסייה אחר. אחרי 20 שנות עבודה החלטנו לשנות אווירה, עם אופנה יותר ביתית, יחס יותר אישי לכל לקוחה. התגעגעתי לסוג כזה של מכירות".

למרות המעבר החד לגולברי, כנראה שאי אפשר להפריד אותם מהמותג אותו ניהלו בעבר ואיתו הם מזוהים. "זה טבעי אחרי כל כך הרבה שנים, עד היום אנשים מתקשרים אלי ושואלים אותי שאלות בנוגע לקסטרו, אני אומר להם שכבודה של רשת קסטרו במקומה מונח, אבל היום אנחנו במקום אחר ויצאנו לדרך חדשה", מסביר רוני.

ב-8.3.20, יום האישה הבינלאומי ורגע לפני הגעת הקורונה לישראל, הציג המותג הישראלי המצליח GOLBARY את קולקציית הקיץ לראשונה. על המסלול, אורחת כבוד מיוחדת, הפרזנטורית החדשה של המותג – אילנית לוי, כשאת הפאנל האופנתי הגישו דנה זרמון ושירז טל. אף אחד לא ציפה שהעניינים יתגלגלו כפי שהתגלגלו בגלל הקורונה. המשק הישראלי ספג מכה קשה.

 

אחרי 20 שנה. רותי ורוני ליקוורניק (צילום עצמי)
אחרי 20 שנה. רותי ורוני ליקוורניק (צילום עצמי)

"משתדל להיות אופטימי"

רוני ליקוורניק מסביר את ההחלטה לפתוח את החנות החדשה, דווקא בתקופה כל כך קשה עם המון חוסר וודאות, עם נגיף שמשתולל ועם כמעט מיליון מובטלים. "אני אדם מאמין, משתדל תמיד להיות אופטימי ומאמין שיש מי שנמצא למעלה ומסדר את הכל, אני מאמין שעם עבודה קשה שלנו נגיע לאן שאנחנו מכוונים".

-בשיאה של התקופה קראו לכם מיסטר אנד מיסיס קסטרו…

"נכון, זה החמיא שהיינו כל כך מזוהים עם המותג שמכרנו, אני מאמינה שעוד יבואו ימים ויקראו לנו מיסטר אנד מיסיס גולברי".

-התחלתם בקניון בנוף הגליל, עשיתם סיבוב והיום חזרתם שוב לשם

"רותי: "נכון, זה מרגש אותי כי זה סוג של סגירת מעגל. נוף הגליל שינתה את פניה ללא הכר, זו בהחלט לא העיר של לפני 20 שנה כשפתחנו את החנויות בקניון, העיר השתנתה, האוכלוסייה השתנתה, אבל אני יכולה להגיד בפה מלא שנשארו בעיר אנשים טובים ואיכותיים והם צריכים להצעיד אותה קדימה".

רוני ליקוורניק, המשמש זו קדנציה שנייה כחבר מועצת העיר, מוסיף: "נכון שאנשים רבים עזבו, רבים מדי, העיר השתנתה, תקופה אחת, אבל אי אפשר להתעלם מעבודה האדירה שעושה ראש העיר, רונן פלוט, שמאמין מאוד בעיר הזו".

היום הם במקום אחר. הליקוורניקים (צילום עצמי)
היום הם במקום אחר. הליקוורניקים (צילום עצמי)

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות