fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוגר מעגל: מצטיין המכללה הטכנולוגית נוף הגליל החל לעבוד במכללה

שי גולדנברג: "עם הצטרפותי לצוות המכללה אני מרגיש שחזרתי הביתה"
המנכ"לית מרב, שי, ורכז המגמה רון להב | צילום: טליה בן סבו
המנכ"לית מרב, שי, ורכז המגמה רון להב | צילום: טליה בן סבו

שי גולדנברג בוגר בהצטיינות במגמת תוכנה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל הוא יזם בנשמתו עם אקזיט קטן בכיסו. שי, פטריוט מקומי ומאהבה הגדול של עיר הולדתו נוף הגליל, בחר ללמוד במכללה הטכנולוגית נוף הגליל וויתר על עבודה יוקרתית כדי לעבוד במכללה.

"אני מרגיש שחזרתי הביתה, אני אוהב את המכללה, מוקיר את הצוות והמרצים על למידה איכותית ומצוינת, אומר שי ומוסיף, במכללה יש לי תחושה שאני במצב עלייה מתמיד". מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל: "שי הוא דוגמה נפלאה לבוגר של המכללה. לתפקיד שנבחר היו מועמדים רבים אך בהשמה המקום הראשון כמוטו אצלי הוא היותו בוגר ומצטיין בתחומו."

שי גולדנברג מרגיש בבית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, כולם מכירים את שי בשמו, הוא הרי אך לפני שנה היה סטודנט מצטיין במגמת הנדסת תוכנה.

שי נולד בנוף הגליל בה התחנך, סיים את לימודי התיכון במגמת תקשורת וחברה בבית הספר 'אלון', שירת כשריונר, נהג טנק ב188 חטיבה 71.
" לאחר השחרור מצה"ל עבדתי ביזמות ומותג פרטי שפיתחתי נמכר כאקזיט קט. אני פטריוט ואוהב גדול של העיר שלי נוף הגליל, לאחר שנה בחרתי בשמחה ללמוד במכללה הקרובה לביתי, לא רק בגלל הקרבה הגיאוגרפית אלא בעיקר בגלל רמת הלימוד הגבוהה. פגשתי במכללה צוות הוראה מעולה, שמחתי להכיר את מרכז המגמה רון להב, איש מקצוע מדהים ואדם מקסים . הלמידה הייתה חוויה וכייף."

בימים אלה לצד המשך לימודיו לתואר ראשון בלימודי הנדסאי במסלול המיוחד באוניברסיטת חיפה, שי מנהל עסק עצמאי של בניית אתרים עם חבר נוסף, עסק המעניק שירותי בניית אתרים באוסטרליה ובישראל. " היו לי מספר הצעות תעסוקה מכובדות ומכניסות אך לאחר ההצעה שהגיעה מהמכללה לא היה לי בדל של ספק ובחרתי לעבוד בתמיכה הטכנולוגית במכללה, אומר שי ועיניו בורקות משמחה, אני מאוד אוהב את המכללה, מחובר אליה ומבחינתי חש כאילו חזרתי הביתה".

מנכ"לית המכללה מרב ששון אמויאל אמרה: " שי הוא דוגמה נפלאה לבוגר של המכללה. לתפקיד שנבחר היו מועמדים רבים אך בהשמה המקום הראשון כמוטו אצלי הוא היותו בוגר ומצטיין בתחומו."

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות