fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרגש: נשים רוכשות בגדים יד שניה למען נערות בסיכון

בלוגרית האופנה, לובה ג'ייקובסון וחברותיה הטובות מוכרות בגדים יד שנייה לנשים ברחבי הארץ והכל למען תרומה לילדות בסיכון בעפולה, הקורונה לא תעצור אותן וברביעי הקרוב תיפתח המכירה הבאה. אל תחמיצו!
לובה ג'ייקובסון (צילום: חופי אביב)

לובה ג'ייקובסון, בלוגרית אופנה לייף סטייל ואורח חיים בריא, שמשתפת את עוקביה וקוראיה בבגדי מעצבים אותם לובשת ובמסעותיה הרבים ברחבי העולם.

לפני כשנתיים נותרה עם בגדים רבים שכבר לא היה בהם צורך ויחד עם חברותיה, ליה שפייזר, רונית אהרון ויעל נווה, בחרה לצאת בפרויקט במסגרתו ייקחו נעליים, בגדים, תיקים וימכרו אותם במחיר סמלי שכל ההכנסות ילכו למען עמותת בית רות בעפולה, בית הנותן קורת גג למען נערות בסיכון.

"אני לא יכולה לחיות ללא אופנה ואין דבר שעושה טוב יותר בנשמה מאשר לעזור לאחרים" אומרת לובה, "כך נולד הרעיון של לשלב בין מכירת בגדי יד שנייה לתרומה. שני תחומים שאני מאוד אוהבת וחשובים לי".

בנוסף בחרה ביחד עם חברותיה להרחיב את הפעילות והן החליטו לפנות לכ-70 נשים על מנת שיסייעו ויתרמו מבגדיהן, הן הצליחו לגייס ולתרום למעלה מ-2000 בגדים. "לכל אישה יש בגדים שכבר אין לה בהם צורך, וכל אחת שפניתי אליה כל כך שמחה ברגע שהסברתי לה על המטרה".

"מכירה בשידור חי"

לאחר ההצלחה המרובה, הסכימו הבנות כי עליהן לעשות פעילות כזאת כל שנה. ולפני שנה, בדיוק בתחילת משבר הקורונה, החלו לעבוד על פרויקט נוסף ובעקבות המצב במדינה, הן נאלצו לדחות שוב ושוב "התחלנו לעבוד על פרויקט נוסף שתוכנן לסוף מרץ 2020. אממה, האירוע התבטל בסוף בגלל הקורונה. נשים המשיכו להביא בגדים ונתנו סיוע, ניסינו כל הזמן לחשוב על מתי לעשות את זה ואם זה יתאפשר".

לאחר שניסו מספר פעמים לבחון אפשרויות למתי ואיך תתבצע המכירה בעקבות המצב, החליטו לבצע מכירה באון ליין לראשונה: "לאחר שהבנו שלא נצליח בדרך הרגילה, נולד הרעיון לעשות את המכירה כולה בשידור חי באינסטגרם מהבית שלי ובעזרת החברות המדהימות שלי הרמנו את הפרויקט הענק הזה! בהתחלה אנחנו מפרסמות את הבגדים אותם נמכור בעמוד האינסטגרם שלי כדי שיוכלו להתרשם מהמבחר, ולאחר מכן במהלך השידור החי אנחנו מציגות על עצמנו או בתמונות שצולמו מראש את הבגדים יחד עם המחיר שלהם ומי שכותבת ראשונה שהיא מעוניינת, הבגד שלה ולאחר המכירה היא מוסרת פרטי תשלום".

צילום: חופי אביב
צילום: חופי אביב

לובה מוסיפה  כי ביצוע המכירה באינסטגרם איפשר להן להרחיב את יכולת התרומה, יש בגדים יותר יוקרתיים שאותם הן מוציאות במכירה פומבית, מי שתשלם הכי הרבה תזכה. "יש פריטים יותר יקרים או מבוקשים שאני מוכרת במכרז עם מחיר התחלתי, במשך דקות ארוכות הנשים זורקות מחירים לאוויר ומי שתשלם הכי הרבה תזכה. כך אני יכולה לתת תרומה גדולה בהרבה יותר וכך גם הנשים שקונות ממני מרוצות."

מכירה דרך האינסטגרם הביאה המון נשים כבר בפעם השניה והצליחה לגייס עשרות אלפי שקלים שנתרמו למען העמותה.

ביום רביעי הקרוב, 3.3 בשעה 19:00 תיפתח המכירה השלישית בעמוד האינסטגרם של לובה @lubajakobson, אליה ניתן להירשם ולהצטרף למכירה באמצעות הקישור באתר.

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות