fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה טייס מטורקיה עם כדור פורח הגיע כל הדרך לישראל להשתתף בפסטיבל הכדורים הפורחים.

הגלבוע פורח. הבוקר קישטו את שמי הגלבוע עשרות כדורים פורחים שהגיעו במיוחד מחוץ לארץ לכבוד פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי בגלבוע. לפסטיבל היחיד מסוגו בארץ, מתקיים זו השנה ה-12, והגיעו עליו מעל 7000 איש שהשכימו לפנות בוקר והגיעו למעיין חרוד שם הופרחו עשרות כדורים פורחים בשלל צבעים וצורות. לכדורים הפורחים התלוו אקרובטים שבצעו פעלולים בגובה אלפי מטרים מהקרקע כשהם תלויים על הכדור הפורח. לפסטיבל הגיעו כדורים פורחים משלל מדינות העולם, והשנה לראשונה, במסגרת חימום היחסים בין המדינות, הגיע טייס מטורקיה עם כדור פורח שהגיע כל הדרך לישראל.

עובד נור, ראש המועצה האזורית הגלבוע: "אחרי שנתיים של קורונה הפסטיבל חזר ובענק! אנחנו רואים את הגעגוע של האנשים שהגיעו השנה וחיכו לחגיגה הזאת. החל מאתמול יש פה חגיגה של פעילויות לכל המשפחה סביב השעון והבוקר כולנו הרמנו את הראש לשמיים והיינו מהופנטים מהצבעים והצורות המרהיבים ומהקסם של הכדורים הפורחים. השנה הגלבוע חוגג 100 שנים להיווסדו ואין דרך טובה יותר לחגוג את הטבע, כשאנו ממצים את יופיו של הגלבוע".

צילומים :דוברות מוא"ז גלבוע

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות