fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאור ההצלחה, קורס דירקטורים נוסף במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

קורס הדירקטורים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל זוכה להצלחה רבה והמשתתפים בקורס זוכים למיטב המרצים האיכותיים והמובילים בתחומם, לאור ההצלחה בימים אלה נפתח הרישום למחזור שני.

בימים אלה החל הרישום למחזור שני של קורס דירקטורים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.

יצוין כי המשתתפים בקורס הנוכחי נהנים ממיטב המרצים בתחומם המעבירים את יחידות הלימודים בקורס.

דירקטוריון הינו הגוף הקובע את יעדי הארגון והאסטרטגיה העסקית שלו, הוא גם המפקח על הדרך לעמידה ביעדים אלה והגשמתם. דירקטורים ונושאי משרה בחברות נדרשים להיות בעלי ידע נרחב מקיף ומקצועי בתחום הפיננסי המשפטי והניהולי, התוכנית מקנה ידע פרקטי מתקדם בתחומים משפטיים, פיננסים, אסטרטגים וניהוליים אשר מכינים את המשתתפים לתפקידם כדירקטורים בצורה המקצועית ביותר. את החלק המשפטי בקורס העביר עו"ד אבי קסורלה את החלק הפיננסי העביר בהצלחה רואה חשבון , המשפטן רמזי נאסר וכעת מתקיים החלק הניהולי עם הפסיכולוג הארגוני עופר בר זיו.

מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, המשתתפת בקורס אמרה: "קורס הדירקטורים הינו קורס איכותי ומקצועי המכשיר את בוגריו במיטב הידע והמיומנויות בתפקודו השוטף של הדירקטור, אנו נהנים מרמת לימוד גבוה ביותר."

רואה חש, המשפטן רמזי נאסר אמר, "לאחרונה הרציתי בקורס  דירקטורים של מכללת נוף הגליל  מבחינתי הייתה זו חוויה מאוד מאתגרת ומרתקת. הקורס היה מיוחד בשבילי כי הכרתי אנשים חדשים מתחומים שונים. אנשים חרוצים וחמודים לא פחות. מעבר להרצאות הפרונטאליות ולחומר המקצועי שהועבר במהלך ההרצאות, הרובד החברתי-חוויתי היה מעשיר לא פחות ביני לבין המשתתפים."

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות