fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חניכי המכינה הקדם צבאית "תבור" ופעילי עמותת "מדור לדור" חילקו חבילות מזון לקשישים  

למען קשישי העיר , מחלקים חבילות. צילום: דוברות נוף הגליל

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מאז פרוץ משבר הקורונה מערך ההתנדבות של עיריית נוף הגליל פועל במתכונת חירום בהובלת מנהלת יחידת ההתנדבות, מירי שטיצקי ושירותי הרווחה בהנהלתה של איריס בורמיל. מדי יום ביומו מתקשרים צוותי הרווחה ומתנדבים לבתיהם של תושבים שאובחנו מאומתים לנגיף ושואלים לשלומם. תושבים שמדווחים על צורך במוצרי מזון, קניות או תרופות, זוכים למענה מידי הודות למערך לוגיסטי מיוחד שהקימה העירייה המרכז מצרכי מזון יבשים ומוצרים חיוניים במתחם חניון העירייה.

"עובדות סוציאליות ומתנדבים מתקשרים מדי יום לתושבים ומאומתים על מנת לוודא שלא חסר להם מצרכי מזון ותרופות. אנו מציידים את המתנדבים בכתובות המגורים של הנצרכים והם מבצעים את המשלוחים עד הבית, במידת הצורך גם עורכים קניות ומספקים תרופות", סיפרה מירי שטיצקי, מנהלת יחידת ההתנדבות העירונית וציינה כי תושבים רבים נרתמים להתנדב וכן חניכי מכינת "תבור" ופעילי עמותת "מדור לדור".

מהעירייה נמסר כי מערך החירום שמטפל בקורונה מלווה ומקדם פתיחת מתחמי בדיקות מהירות מוסדיות בארבעה מרכזים ברחבי העיר באופן שוטף וכן מתחמי בדיקות  PCR  לבני 60 ומעלה ותושבים בסיכון. העירייה מעדכנת את תושביה על זמני פעילות המתחמים באמצעות מסרוני 107  למכשיר הנייד. בחזית האכיפה העירייה פועלת בנחישות ומטילה קנסות על מפרי חובת עטיית מסכה באמצעות פקחים הפרושים  בכל רחבי העיר בדגש על מרכזים הומי-אדם, תחנות אוטובוסים, מרכזי קניות ועוד. "אחד הצעדים הקריטיים לבלימת התפשטות הנגיף הוא ללא ספק האכיפה", נמסר מהעירייה בתגובה, וצוין כי כבר מרגע התפרצות הגל הנוכחי העירייה נקטה בצעדים למניעת התפשטות הנגיף ובאמצעות שירותי הרווחה נערכה למתן מעטפת תמיכה רחבה לחולים המאומתים. ממונה הקורונה הרשותי, יבגני קומרניצקי, ציין את ההתגייסות של התושבים וההירתמות המסיבית של מתנדבים רבים המבקשים לסייע. יצוין כי לשרות התושבים השוהים בבידוד, העירייה פרסמה את  רשימת העסקים בעיר שמבצעים משלוחים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות