fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המחווה המרגשת של תלמידי ביה"ס "עליזה בגין"

צילום: דוברות מגדל העמק

 

מגדל העמק: תלמידי כיתה ד'3 ויתרו על מתנת סוף שנה ובחרו לעשות מעשה טוב לזכרם של חללי מערכות ישראל במגדל העמק

מרגש. תלמידי כיתה ד'3 מבית הספר "עליזה בגין" החליטו בצעד מחמם את הלב לוותר על מתנת סוף השנה ובחרו לעשות משה טוב לזכרם של חללי מערכות ישראל במגדל העמק. התלמידים יחד עם הנהגת הכיתה רכשו עציצים וצמחים, שתלו, קישטו וארזו והגיעו יחד עם ההורים ומחנכת הכיתה אורי טייב לביקור בבית "יד לבנים" שם הציבו את העציצים לזכרם של חללי העיר והכל פרי יוזמתם ויצירתם של הילדים.
מנהלת בית הספר דורית כהן אמרה: "שמחנו לשמוע על היוזמה המבורכת של הילדים לוותר על מתנת סוף השנה ולעשות למען הקהילה. ראויה לשבח גם התגייסותם של הנהגת ההורים הכיתתית ביישום מחווה מרגשת זו. אנו בביה"ס מובילים את ערך הנתינה במעגלים השונים והעובדה שהיוזמה הגיעה מתלמידי הכיתה גרמה לכולנו גאווה גדולה".
מנהלת יד לבנים אתי שפרלינג שושני הוסיפה: "מאוד התרגשנו לקבל את העציצים מהתלמידים. באירוע נכח גם יו"ר המשפחות השכולות ארמונד מלכה שהודה וברך על התשורה שמייפה את הכניסה לבית "יד לבנים". מדובר במעשה ערכי שמבליט את ערך הנתינה בקרב תלמידי "עליזה בגין" שהתרגשו מאוד מהמעמד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות