בית האופנה "סמטת גן עדן" שהחל את דרכו כבר לפני כ-30 שנה מבצע מהפכה של ממש בעולם השמלות ובגדי הערב ומביא בשורה צרכנית משמעותית לאלפי נשים בישראל ובעולם. בחודשים האחרונים הקים מעצב האופנה הגלילי אלי ביטון יחד עם בנו ורעייתו בית אופנה לייצור בדים מחורזים בחו"ל ובכך הפכו את בית האופנה הישראלי שלהם לבית האופנה היחיד והראשון מסוגו בארץ שרוקם וחורז בעצמו את כל הבדים לשמלות ולדגמים.

העובדה שכל השמלות והעיצובים מיוצרים מהבדים שבית האופנה רוקם בעצמו מאפשרים ל"סמטת גן עדן" לתמחר את הדגמים במחירים שפויים ונמוכים באופן ניכר מהמתחרים ומהמחירים בשוק. אלי ביטון, המעצב הראשי והבעלים מסר: "בשנה האחרונה ניתנה לנו הזדמנות ענקית עם הקמת בית האופנה החדש בחו"ל. במקום להשאיר את מחירי השמלות והעיצובים כמו שהם, היה לנו חשוב לנצל את ההזדמנות, להוזיל ולהנגיש את המחירים וכך להגיע להרבה יותר אנשים"

כאמור, בית האופנה "סמטת גן עדן" החל את דרכו בצפת לפני 30 שנה. בנוסף לחנות הוותיקה במדרחוב צפת נפתח בחודש ספטמבר האחרון מתחם אופנה יוקרתי בשדרות ההסתדרות בחיפה. למותג גם חנות אינטרנטית בינלאומית (www.lafactoriafashion.co.il) הפועלת בארץ ובחו"ל, שם ניתן למצוא את כל העיובים והדגמים כאשר טווח המחירים נע בין 390-1980 ש"ח. עם פתיחת בית האופנה בחו"ל הרחיב המעצב את מגוון הקולקציות וכיום ניתן למצוא גם קולקציית בגדי קז'ואל, חליפות פנאי, אוברולים ועוד מגוון רחב של עיצובים מיוחדים לצד שמלות ערב.

"שמחים על המהפכה"

יהודה ביטון, המנהל העסקי של המותג ציין : "אנחנו שמחים על האפשרות שניתנה לנו לעשות מהפכה בסדר גודל שכזה. חשוב לציין שהמחירים הנוחים והשפויים לא באים על חשבון טיב ואיכות המוצר אלא להיפך, הרקמה והחריזה של השמלות נעשית לפי המידה והדגם הספציפיים מה שמאפשר תפירה בגימור מושלם. כל הבדים והשמלות המיוצרים על ידינו עובדים תחת פיקוח וסטנדרט בקרת האיכות המחמיר שלנו. בית האופנה בחו"ל מעסיק כ50 עובדים וכ400 עובדי קבלן, על מנת להבטיח שהגלגל הזה ימשיך בתנופה היה עלינו לבנות תוכנית אסטרטגית שבראשה מדיניות המחירים, מדהים היה לראות איך דווקא המהלך להנגיש את המחירים הוא זה שהזניק את העסק לשיא של כל הזמנים.

בית האופנה "סמטת גן עדן" מציע דגמים החל ממידה 38 ועד מידה 56, "בודדים המקומות  בארץ בהם ניתן למצוא מלאי כזה של שמלות ובגדי ערב במידות גדולות" אומר המעצב אלי ביטון, "זה מדהים לראות נשים שנכנסות לחנות סקפטיות, שואלות אם בכלל קיימת שמלה במידה שלהן, ולבסוף לא יודעות מה לבחור בין 5-6 דגמים. המחיר בסוף עוזר להן לקבל את ההחלטה וזה בד"כ מסתיים בשתי שמלות לפחות".

אלי מעצב את התלבושות (צילום עצמי)
אלי מעצב את התלבושות (צילום עצמי)